|
|
|
|---|---|
|
Länk Störtskön jue =)) | |
|
Det där var en riktig tüsk - och då syftar jag inte bara på bilen. :) M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Hahaha... Karigt :-) Mvh Henke |
|
|
Riktigt cool den där bilden! De gamla grupp 5- monsterna lär ha gått riktigt bra. Det talas ju om cirka 8-900 hkr som värst, och bakfälgar som var lika breda som de var höga :) Mvh, Kalle |
|
|
Mannen på bilden är Harald Ertl. Där ligger Picko troberg i lä... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| ehehe riktigt fin bild...en sån där bil skulle inte sitta fel :D | |
|
Det fanns en liknande 320 på skånemässan förra året. Svart, med reklam för MER. Formel2 motor på 3-400 hk har jag för mig. bayrische gewalt- mit klavier und trompetenklang |
|
| mageng jag tror det var den dem provkörde i motorjournalen | |
|
Japp, Emmas gamla MER-bil. Uppvisningskördes på Knutstorp ifjol! :D "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Tror det var den som körde nere på falsterbo classic car show förra året med. Riktigt härlig ljud måste jag säga. | |
|
Ljuvligt!!!! Jag blir nostalgisk.... BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Precis en sån har jag till Scalextric banan från 70-talet. Man blir nästan lite sugen på att plocka fram och köra. /Martin Länk |
|
|
Skägget matchar spoilern :-) "Lycka är att vara nöjd med vad man har - så skaffa tillräckligt" Hagbard Handfaste |
|
| De där fälgarna kommer jag ihåg från min första radiostyrda bil.... brukade titta mycket på dem... bland de första intrycken i livet :-) | |
|
Det kan stämma att den provades på motorjournalen. Även en annan favorit har testats i det programmet: Länk bayrische gewalt- mit klavier und trompetenklang |
|
| haja att träffa på den där snubben i en M5 E39 och så tänker man varför ska han ha en sån bil kolla på han... ett ögonblick senare så blir du från åkt på ett sätt som du alldrig glömmer.... så tänk på det gubbar i skägg kan också köra bil *garvar* | |
| Vilken cooling:) | |
|
Kalle, nästa gång så ska vi lära dig hur man ser skillnad på en 320i och en 320i turbo!! /Pelle |
|
V12 LeMans |
mer info om mannen med snorbromsarna ( han förolyckades i en olycka 1982) : Länk |
|
I en flygolycka dessutom, likt Graham Hill och Carlos Pace. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Är det det som krävs för att få bilen skippar jag rakningen från och med nu :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.