AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.005

Z3 som vill vara Mercedes!

Ja vad säger man? Direkt till varför måste dom eller är det någon som mot förmodan gillar uppsynen?

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

Mvh Stephan
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Kändes helt fel på nåt sätt men jag tycker faktiskt ändå att den var rätt snygg...

/Magnus
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Den var absolut inte ful. Kul bygge.
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Galet bygge! Känns som att man vill helsåga den , men den har ändå något, fulsnygg! Skulle väl dock helst vilja synas i en z ELLER en sl, inte en blandning. Domen blir ändå en biljett till varför måste dom
Snyggt homogent bygge, men Z3 inredningen gör sig inte ihop med det övriga. Sen så kunde man nog hitta andra fälgar som passade bättre. Som sagt riktigt O.K...
Det var riktigt coolt! Insidan är Z3 rakt av men utsidan har bara speglar som avslöjar att det inte är en BMW. Är det en serietillverkad historia a'la Wiesmann eller bara en hobbybygge?Jag har aldrig hört om Duccfett Bayern.
Vill ha!
2,
295
2,8 power
Z3 2,8 Coupé AC Schnitzer -99
Precis som "bmwlundqvist" skrev så passar ju inte inredningen med bilen i övrigt. Skall ju givetvis vara lite retro-stuk på inredningen för att matcha utsidan. Vidare så vette F*N om den är så snygg. Inget jag skulle vilja köra runt i alla fall!

Mvh
Bo-Erik
undrar vad som sitter under huven...
2,
295
2,8 power
Z3 2,8 Coupé AC Schnitzer -99
Audi S4-motor kanske?

/Bo-Erik
rätt grymmt bygge men dörrarna passar int in med resten av bilen
Tycker den var snygg faktiskt, men skulle den inte likna en gammal BMW istället, fanns ju en roadster förr. Hette 800 någonting om jag inte minns helt fel.

/Fredrik
varför inte föra en som liknar 507:an
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.