|
|
|
|---|---|
|
ni som har lite koll på E-28, jag har fått koll på en 528-85 för 5.000:- hos lokala BMW-handlarn.Karossen e inte direkt vacker, ganska rostig men verkar rak o fin i plåten. där e kvitto på dom 3 senaste åren på c:a 30.000:-. har gått 32.000 mil men går väldigt fint i maskin. nya fjäderben för 2 år sen med H&R sänkfjädrar runt om o bilstein sprint dämpare. det e körförbud på den nu p g a att handlarn inte brytt sig om att besa men senaste besen var 001125 med blankt papper. har sedan dess gått 900 mil. handlarn har haft den sen i somras. nåra förslag????? BMW SEN BLÖJÅLDERN | |
|
den har ju gått långt iofs så det är svårt att svara på omdet är värt det, men 528 är jävligt kul bil. Men var noggrann på alla små skvanker... Men som sagt går den bra är den ju värd pengarna. men försök pruta lite =) ///Tomas M BMW M528i -86 BMW E28 registrer #001 |
|
|
Som slit o släng BMW är den kanske värd slanten. Men är den gravt rostangripen blir det problem med bes.varje år :) Be handlaren besiktiga den innan köp,om det går... Mvh Janne. |
|
|
nu e den i min ägo. hör av mig hur det går med den. BMW SEN BLÖJÅLDERN |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.