AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
7.827

Hittat en M3 GT till riktigt bra pris

Sida 6 av 6
Visa användare
1.716
635 CSi
325i T -89
525i Executive -96
635 CSi -86
B7 Turbo Coupé -86
BMWCS#5430
AlpinaCS#033
Skitcoolt!

/Fredrik
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Om jag köper bilen så tänkte jag göra ett litet resereportage som kanske kan läggas upp här sen, om intresse finns!
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Den här kan man ju förflytta sig framåt med, även om det tycks synd att "förstöra" en bil i begränsad upplaga; Länk
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Jaha, då var den drömmen krossad. :((

En engelsman var där 08.30 i morse & köpte den.
Killen som skulle testa bilen åt mig mailade & sa att den var "very very clean"

KUL....

Nåja...sånt är livet!
Trevlig helg!
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
NEJ, fan vad tråkigt, speciellt när han skulle hålla bilen, men det e klart, hade jag varit handlare i England så hade jag nog också sålt den, han kunde ju inte veta hur seriös du är. Men, det kommer alltid upp andra fina objekt, nu har du ju chansen på Johans gamla. Dock 60 lax till men...

Bilen:Länk

/Henrik

Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
precis, skitsamma, med alla omkostander + inregning så hade jag närmat mig 120.000:- & sen verkar suget efter en GT ärligt talat inte så stort....

Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Mosse; vad sägs om Alpina då? Försäkringsbolagen är rätt snälla mot Alpinaägare vad jag vet. När man gillar bilar som inte är dekaltrimmade utan har krämen under huven kanske just Alpina är rätt kort.
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Mosse: Ja, och sen vet man ju aldrig riktigt med en bil, det kan ju vara något dolt fel också, känns ju säkrare att verkligen prova bilen och tänka igenom det.
Du får köpa en fin 3.0 coupe igen, eller som Kjell skriver, en Alpina B6 eller nåt. B8 vore ju grymt, dock e dom dyra och sällsynta, men vilken bil alltså. Så feta och mycket pulver.

Bilen:Länk

/Henrik

Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Jag är en sjuuk människa...haha, så fort jag sålt en M3 så börjar jag leta annonser igen! (är detta normalt..detta M3 virus?)
Tur att det finns många fiskar i sjön...Alpina är inte dumma heller som du sa Kjell!
Gonatt!
C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

Jäklar trist Mosse att det sket sig. Måste erkänna att jag själv har blivit väldigt GT sugen efter att ha följt denna tråden. Men jag får nog nöja mig med min M535 så länge.

" tvätta, tvätta, tvätta.... "

Länk

Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Har kollar runt lite med dom som har sina GT till salu, & intresset är tydligen väldigt svalt.
Så det kanske var lika bra att inte bli sittandes med en hyllvärmare....
mosse: Ska du köpa en bil för att sälja den direkt igen? Som din förra M3a som du satte ut på annons direkt efter import? :)

/Olof

Überlegenheit aus Bayern
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Allt för att tjäna ett par spänn....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.