|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om någon har blider på E90 med orginal "vinge" eller vad man ska kalla upphöjnaden på bagageluckan?. Någon som har erfarenhet av att monterat en sådan?(skruv,tejp el. lim?) Får min E90 om 2 veckor.....snart där!!! --- Mr Brolier | |
Berra |
Min bil är precis inne för montering av bakspoiler samt dragkrok. Jag kan lägga ut lite bilder under torsdagen om så önskas. |
| Gör så Berra | |
Berra |
Tyvärr blir det inga bilder idag...glömde kabeln till att föra över bilderna i min övernattningslägenhet. Trots försök hos tre kompisar med tre olika USB-kablar där ingen passade (hur många olika finns det?!?) så ligger bilderna kvar i kameran. Får jag inte tag på någon annan kabel så lägger jag ut bilderna på söndag. |
|
Vingen tejpas fast. Den kommer färdiglackad rätt smidigt. Keep Your Distance! |
|
Berra |
Så...nu ligger lite bilder ute på nätet. Fick utnyttja de gamle (mina föräldrar) och deras kamera. Adressen där bilderna ligger är: Länk |
| Du behöver inte skämmas när du åker omkring i den där :). Snygg ! | |
|
Har vingen nån annan effekt än rent utseendemässig? /S |
|
|
Kan man Beställa en ny e90 med vinge på fabriksmonterat eller måste man eftermontera? Och vad kostar den? |
|
| SNakey_, bra fråga. Någon som vet? | |
|
Vet bara att du kan få den monterad o klar hos Åf när du hämtar bilen. Grundmålad: 1975 kr Lackad: 3125 kr Keep Your Distance! |
|
|
Clubsport: ingår den inte i M-pkt/chassit? |
|
Berra |
Fick räkningen idag på följande: Arbetskostnad: 1012:- Bakspoiler: 1422:- Lim: 98:- Lackering: 1482:- |
|
starre: Nej det gör den inte konstigt nog. Keep Your Distance! |
|
|
Snygg bil, den var riktigt läcker i vitt. Lånar tråden lite då jag har en liknande fråga. I orginaltillbehörsbroschyren för e90 finns det en kolfiberflärp (kom inte ihåg rätt beteckning) som man kan fästa längst ner i fronten, liknar lite det som sitter på csl. vet ni om det limmas dit också i efterhand och är det någon som sett en bil med det i verkligheten? Är det snyggt eller bara fåningt? Har bara sett det i broschyren och tyckte nig att fronten såg lite bättre ut men jag är lite osäker om det bara ser pråligt ut. Även om man har en svart bil kanske det skulle vara finare att lackera den svart istället för kolfiber (som för visso är svart) så den smälter in i bilen bättre. Om någon har bilder på kolfiberflärpen så får ni gärna lägga upp |
|
| ryk 330xi, såg det IRL, gillar det inte alls! Det såg billigt ut. | |
| Oki tack det var nästan det jag anade | |
|
Det är snyggt på en svart bil, mindre bra på en ljus bil. Den skruvas fast undertill. Länk Keep Your Distance! |
|
|
Phu så det kan vara fint på en svart bil, när jag just avfärdat det som bjäffs så får man myror i huvudet igen ;-) Ingen som har en bild med flärparna på en svart bil? Vore väldigt tacksam så jag kan bilda mig en bättre uppfattning själv. Men tack för synpunkterna |
|
| ryk 330xi, skulle glömma det i ditt ställe, det ser väldigt konstigt ut, Biltema stuk, helt klart. I så fall riktigt M-sport paket som ser riktigt maffigt ut när det nu kommer vill säga........? | |
| Snygg bil Berra! Även om jag önskar att BMWs vita vore ytterligare lite "vitare". | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.