|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
328-johan: Heltäckningsmattor har varit "inne" igen, om inte i ett par år så iaf det senaste. Turkosa har varit en färg som hunnit vara inne och vara ute igen. :) |
|
|
Helrätt utseende exteriört, men lite väl alldagligt med svart skinn. Vinrött vore det ultimata! Prestandabilar som M5, M6, 997 och sist men inte minst min egen Citroën XM passar utomordentligt i vitt :) /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Färgen är snygg men bilen är gräsligt ful Bmw är rätt okey!! |
|
|
Spider det kan du inte mena?? du vill bara retas på forumet. Eller så har jag fel. |
|
|
Nej jag retas inte jag tycker alla nya BMW har tappat sin identitet. Dom ser ut som alla andra japs nu tycker jag, Och därmed är dom inte snygga. BMW:n jag har nu blir min sista bmw. Bmw är rätt okey!! |
|
|
Vita M6:an på mobile var ju tokfet. Däremot är kromade spolarmunstycken riktigt tacky. Fattas bara lite neon också. Don't dream it, drive it |
|
|
här kommer lite fler bilder samt alternativa förslag. Måste ändå säga att när det gäller nya BMW i vitt, står jag gärna längst fram i ledet med fanan i högsta hugg. Underbara.. Länk M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
snacka om att förstöra en annars så vacker bil. BMW FOR LIFE |
|
|
Ge oss en vit M6 CSL med jättevinge bak, röd-blå stripes och motor som brölar. Nuuu! Don't dream it, drive it |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.