AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.021

Vackraste M6?

Sida 1 av 2
Silverstone i all ära, men måste säga att den här kombinationen är bland det bästa jag sett. Vitt har väntat länge nog på sin renässans..

Länk

Eller vad säger ni andra? Förslag mottages tacksamt..

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Instämmer till 100%. Underbar bil.

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
*stånd*
Fr
2.517
Fransosen
330Ci Cab M-pkt -03 (e46)
750Li -09 (f02)
Den var verkligen tokläcker.

Annars tycker jag att även Indianpolisrot inte är helt ful. Hittar ingen bra bild dock.

Konstigt, förut var vita bilar väldigt fula tycker jag, men de nya vassare BMW passar grymt bra i vitt. Har även sett en M5 e60 i vitt och även den var tokläcker.

Niklas

Fransosen
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
E39 är snygg i alpinvitt den men kan jag tala om.
Självklart skall E63 M6 vara Alpinvit :)

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Fransosen:
kanske är det så att BMW:s "flaming"- koncept fungerar särskilt bra för icke- metallic färger.
Indianapolisrot har jag sedan tidigare sett en M6:a och blev positivt överraskad. Har tidigare bara tyckt det passar på Ferrari & brandbilar..

Svart pianoträ interiört gör inte heller saken sämre.. Väntar med spänning på att få se en alpinvit Z4 coupé med samma interiör..

M Coupe
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Instämmer, klämde lite på en Porsche 911 (997) Carrera S som var vit. Underbart! Vitt är rätt!

Mycket läckert!

Mvh,
Kalle
Såg precis en vit M6:a på nära håll genom taxifönstret. Den var riktigt läckar. Svart skinn och vit som snö, sobert. Men färgen sticker inte ut i UAE kan man ju lugnt säga.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Körde svart m6a häromveckan med vinrött utökat merinoläder och kromade vindrutespolarmunstycken:) Ägaren driver nått vaktbolag och har även en ferrari F430, det kanske man behvöer ett vaktbolag till föt att skydda såna fina bilar?:) Vit m6 är klockrent... Vita bilar över huvudtagen på prestandafordon är snyggt
Asken
Drygt 1 miljon kronor för en VIT BMW? Nej tack!

Mvh
Lasse
Ek
496
Ekan
323i Coupe -00
Håller till 100 % med lazze, aldrig de pengarna på en vit bil. Tja aldrig några pengar på en vit bil någon gång i mitt tycke.
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Jag är väl också med bland de som går mot strömmen, tycker vitt är urk..

M6 blir ju ljusår snyggare med rätt färg, men vit... inte ett rätt.
vitt är en färg som nu är på gång att bli populär...passar bra på vissa modeller tycker jag
Sh
371
Shifty
M340i -21 G21
120i M-Sport -19 F20
Nej fy fan. Vitt förstör ju en annars grym bil i det här fallet. Vitt är sällan speciellt snyggt överhuvudtaget iofs.

Ge
639
George.K
330ci - 02
En vit bil i ett soligt land, eller stad typ Los Angeles, en tjej med silikontuttar bredvid och du kommer aldrig ångra den vita färgen =))
Empiri visar att silikonflickor ofta följer snabba sportbilar. ;)

M Coupe
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
M6 gör sig fint i vitt, även Mer*a CLS är grymt porr i vitt =) Undrar när ska vi se heltäckningsmattan och turkosa skinnsoffor slå igen i våra hem?! =))

Ny hemsa, i betastadie:
Länk
Visa användare
183
lier
320ia -94
Grym bil!! men skulle passa bättre i en annan färg. Men den e juh snygg ändå. Jag skulle inte tacka nej att ha den i mitt garage, och qrusa runt i på helgerna. Dock för liten plånbok för denna dyra bil.
Ni
430
Nicke_M
850 CSi
M5 E39
Snyggaste bila jag sett i vitt! Underbar verkligen.
Även taket syns ju maximalt dessutom...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.