|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, jag går i tankar att köpa en begagnad 530 v8 94:a Jag har alrig haft någon och vet ej någon som haft någon sådan. Jag undrar , är det nån bil att ha (modellen) eller är det mest ..... Jag skulle vara tacksam om jag fick några kommentarer om 530 v8 Hej på er alla, Perlisan | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Föreslår att du kikar i Mickes dagbok om hans 530 V8 touring. Länk ///MVH Hasso Länk |
| Sök, det finns en tråd som ställer exakt samma fråga som dig, jag tror inte alla som skrev i den tråden orkar skriva samma sak igen efter bara några veckor | |
|
mycket trevlig bil. Går som ett spjut så man väl trycker på dock så får man då ta konsekvenserna för att den slukar en hel del mer soppa. - viktigt att höra om det klonkar i bakvagnen, då risk för att silentblocken måste bytas. - läg märke till hur framvagnen beter sig vid girning -motorn ska ha en låg fin tomgång vid ca 500-600varv då den inte är trimmad;) MVH Jeppe |
|
|
personligen tycker jag att du ska kika på en 540 istället. de är mycket trevliga..lite vassare ändå.. //norda |
|
| JAg skulle vilja säga såhär, vill du ha automat eller manuellt växlad bil? | |
| Rikitigt trevlig bil :D har en själv. | |
| Min är manuell och drar 1,1 blandad körning. | |
|
ska man ha en V8 kan man lika gärna köpa en 540. se bara upp med aut-lådan i 540in. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| Men den drar mer sås. | |
|
jag är helnöjd! /Gunnar /Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.