|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Min ruta på förar sidan i min 318 is coup'e liksom hakar sig både upp och ner. Den går ca 2cm och sen stannar den och det är inte knappen som det är fel på för jag bytte den emot knapen för passagerar rutan utan att få något annat resultat än skit på fingrarna. det är också problem med att när man låser upp på förar dörren så låser den sig direkt och på andra försöket så öpnar den sig men det är inte alltid som bagagen låser upp sig samt så låser den inte upp passagerar dören, om jag däremot öpnar på passagerar sidan så öpnar den sig direkt. Tacksam för alla svar | |
|
De sista problem du skriver om skulle kunna vara att någon kabel i kabelstammen som sitter mellan bagageluckan och karossen är avskavd eller börjar bli det. 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
parolof |
Håller med Jonsson |
| Fenomenet med rutan känner jag igen från min 325 coupé, du botar det tydligen genom att byta ut elhissmotorn i dörren. Ägaren innan mig hade gjort det på passargerarsidan, och den funkar klockrent nu. Så nu ska jag till att göra det på förarsidan med. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.