|
|
|
|---|---|
|
Hej! HAr idag köpt mig en 535i -89. Diamantsvart med beige läder och M5-kjolpaket. Där kommer jag till mitt lilla dilemma. M-paketet är *håll i er nu* LILA METALLIC!!! Tänkte dock "softa" till det hela lite och behöver er som smakråd. Tips o funderingar mottages. Mina 3 kandidater är: Diamantsvart Sebringgrå Granitsilver | |
|
Hmm jag skulle nog köra på Diamantsvart. Skulle kunna vara riktigt läckert med att ta en typ komplementfärg till bilens lack och mixa in så du får en grymm look. Beror ju på vad man är ute efter för stil men en ren med m5 paket är snyggt. =) Grattis till köpet förresten ;) DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Min bil är diamantsvart med diamantsvart m paket om du vill se hur det ser ut... DANNE Min bil: Länk |
|
| Har köpt sebringgrau idag, men är fortfarande osäker.... Får lacka en del och se. Annars får det bli diamantsvart! | |
| DANNE, din bil är jäkligt snygg! | |
|
Förresten, är det nån som har en länkt till en diamantsver E34 med sebringgrau kontrastlack, exv en M5 3,6:a ? |
|
|
Bmwlundqvist- Tackar. Kolla i galleriet på M5: orna så hittar du säkert någon. Du kan också kolla www.touringklubben.com DANNE Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.