|
|
|
|---|---|
|
sökt efter en 540 men inte hittat rätt bil.Var till en bilfirma som har en m5 -00 jag testade den,fy fan vilken bil det var de mest brutala jag kört, går ej att beskriva detta underbara åk,jag blev helt såld,tyvär var den ganska risig.nu har jag hittat en -01 på bmw.de 10000 mil,premium selection,med mina favorit färger.Men den har haft 3 ägare jag tycker de verkar mycket på 5 år vad tror ni? man lever bara en gång | |
|
Det är DU som skall köpa bilen, inte Autopower-panelen - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Om den är en premium selection hos BMW så är det garanterat ingen rishög. Be att få mer info om ägarna för det behöver ju inte vara något konstigt med 3 ägare på på 5 år. Förmodligen så är den med 3 ägare också prissatt aningen lägre än andra likvärdiga med 1 ägare. ___ //Ulf |
|
|
Beror på vilka de 3 ägarna har varit, kanske är någon av dessa 3 bilfirma, då blir det ju enbart 2 ägare. ring och prata med de tidigare ägarna, fråga varför de sålde bilen och hur länge de ägde den, hur långt bilen hade gått när de köpte och sålde den samt om de har haft några problem med den. Det har nämligen varit lite problem med M5 E39, så det kan vara bra att veta om något är bytt eller åtgärdat osv. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
3 ägare på 5 år, är det mycket tycker du? Puh, dessutom bilfirman inräknad. Alltså en ägare förutm han som äger bilen nu! Jag känner till en E38 som har haf 20 ägare på 3 år! Och sist jag tittade var förra året, så den kna ha fått fler nu! Killen som har bilen har knappt råd och köra den, kör den bara då och då och bilen är avstängd under vintrarna! Det jag tror är att kilen går på Soss, och där kan han inte visa att han har en BMW E38, därför byter bilen ägare inom familjen! Sjukt men sant! Han har haft bilen i annons, men ingen är inte intresserad av att köpa den! Så 3 ägare är nog inte så farligt! ------ Länk Länk |
|
|
Avställd! :) ------ Länk Länk |
|
|
I Tyskland så står inte bilfirmor som ägare till bilen i briefet utom då dom haft bilen inregistrerad som demo eller tjänstebil så anger BMW 3 ägare så är det med all säkerhet 3 faktiska ägare som brukat bilen. I Sverige springer ju antalet ägare lätt i väg när en bil sålts och köpts ett par gånger via handlare... ___ //Ulf |
|
|
Grodan: Jaså, han med e38:an hade den avstängd under vintern?? Jag brukar oxå ha min bilmotor avstängd när jag inte kör med den, exempelvis när jag sover, är på jobbet osv ;-) - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Jättekul, jag rättade mig själv faktiskt efteråt! Sen klagar folk på varför man vill ha en Edit-Funktion! ------ Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.