AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.069

Vika in backspeglar e46?

Ca
557
Carl 123
330 cab -01
116 -06
Hej!

Jag har inte optionen elinfällbara backspeglar. Går de inte att vika alls då?

Carl
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Det måste du ha! Det är en liten fyrkantig knapp precis vid där du justerar speglarna! Tryck in den så viks de in!

------
Länk
Länk
Nej, de måste man inte ha.
De går dock att vika manuellt om du inte har funktionen.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
wendtan//

Jaså, jag trodde att det var standard speciellt på en såpass ny bil som en 330 cab! Dåligt!

På min dock måste det vara en kortslutning någonstans, för att de vinklar sig åt alla håll! :=

------
Länk
Länk
Grodan: använder du det ofta tycker du?
På enormt trånga smågator i stan kan de vara befogat, men annars tycker jag de är en ganska onödig funktion.

Länk
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Jag använder det faktiskt aldrig. Visste inte ens att jag hade det förens jag råkade av misstag trycka på knappen medan jag körde, men då viftade de på sig som öronen på en elefant, kunde inte få de stanna i rätt vinkel. Var tvungen och stanna bilen till slut och få de rätt! Rätt så pinsamt! :)

------
Länk
Länk
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
E det inte en säkerhetsåtgärd att dom ska gå att fällas in manuellt om t.ex nån cyklar in i dom eller så?

Har elinfällbara på min, används ibland när jag parkerar o jag anser att de kan behövas (trånga gator och så).

Men till slut kommer väl nån att reta sig på det... o göra nått med dom..

Ca
557
Carl 123
330 cab -01
116 -06
Är det bara att ta i eller? Skall de vridas på samma sätt som "den eldrivna storebrodern"?

Carl
De är bara att fälla dom bakåt mot bilen. de är lite småtröga men följer med snällt om man är bestämd.

Länk
Ca
557
Carl 123
330 cab -01
116 -06
OK, tack alla!

Carl
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.