|
|
|
|---|---|
|
Satt och slösurfade på nätet och kollade lite bilar på mobile.de. Kollade priser på nämda bil och får upp ett antal objekt som kostar från 10000 euro. Det fanns flera st som kostade kring 15000 euro. Är dom inte dyrare eller är det något som är skumt. Någon med erfarenheter? | |
|
Det är blåsningar! De kommer bara att vilja ha handpenning av dig, några bilar finns inte. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
| Den klassiska bedragarligan kanske? | |
| Länk | |
|
Jesus... alla dessa trådar om mobile. Om man måste fråga på ett internetforum om det är en blåsning med typ en fin E46 M3 -03 för 10000 EUR.. så ja.. vet faktiskt inte vad jag ska säga. Men jag börjar förstå att de nog tjänar en del pengar ändå. TÄNK SJÄLV! |
|
|
Köp en M3 E46 på BMW AG Niederlassung från 30K euro. Så slipper du bli lurad. M3/// Mullret |
|
|
Chiles ......fiskmås? Du behöver ju inte läsa om du inte vill ...... |
|
|
Tobbe: Det hela handlar nog inte om att Chiles inte behöver läsa dina iq-trådar. Forumet blir så mkt trevligare om sånna som du istället använder Sök-funktionen, eller det som (troligen) finns innanför pannbenet.... - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Rolex... Om du läser mitt inlägg så ser du att jag var lite skeptisk till att det skulle vara så att bilarna var så billiga ,och om någon kollat upp dessa annonser. Och är det verkligen så farligt att fråga utat att söka först . Är det många som ligger sömnlösa om nätterna och svär över alla puckon som ställer en fråga för mycket.Då kan väl moderatorn plocka bort alla sådana frågor direkt så att ni som mår så dåligt över detta kan sova om nätterna. Mvh/ Tobbe (forumterrorist) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.