|
|
|
|---|---|
| När kom facliften till e46? | |
|
-02 på sedan och touring -04 på coupe och cab Mvh Johan |
|
| Har alla 02:or face lift eller fins det såna som inte har de | |
|
Alla sedan och touring av modellår 2002 har facelift men sen finns det väl en del som annonserar sina bilar som 02:or trots att dom är tillverkade innan 09/01... ___ //Ulf |
|
|
Intressant! Köpte min 330 xd där bilfirman satt årsmodell 2001. Försäkringsbolaget har årsmodell 2002 regestrerat. Bilen uttagen 01-09-17 Vad är det som gäller??????? |
|
|
Gunder: om den är svensksåld från början så brukar modellåret (dvs BMW's årsmodell) ingå i bilens modellnamn på regbeviset eller om du knappar in ditt regnr på vv's hemsida Länk. De sista 7 tecknen i ditt chassinr kan du knappa in här Länk så ser du när bilen är tillverkad. ___ //Ulf |
|
|
Bilen är svensksåld och togs i bruk i sverige 2001-10-25 På tillverkningsår enl reg bevis står det endast 2001-09 Länken kom jag inte in på. |
|
|
Gunder: om du vill lägga ut regnr eller skicka det i mail så kan jag kolla om det är en 01 eller 02. ___ //Ulf |
|
|
Gunder: Om du har faceliften på din kärra så är den av modellår 2002 även om den är uttagen/tillverkad 2001. Fråga igen om du inte vet hur faceliften ser ut.... - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Gunder: fick ditt mail. Enligt vägverket så står det så här: Fabrikat: BMW 330XD LIM MJ02 och MJ02 = modeljahr 02, dvs bilen är modellår 2002 enligt BMW's sätt att se på saken. Bilden du bifogade visar ju också att den har faceliften så du kan utan att skämmas ändra i din profil till "330 xd -02". ___ //Ulf |
|
|
Tack alla som hjälpt till så jag har en årsmodell nyare bil än vad jag hade handlat. Känns ganska bra.... Speciellt tack Ulf o Rolex |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.