AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
865

Hjälp lack problem vad heter min lack och är det någon som har bild på dessa lacker

Visa användare
37
johan_318is
BMW 318 IS
Hejsan

mitt problem består i att jag inte har någon dekal i motor rumet som visar vad jag harför lack kod så jag undrar om det är någon som har bild på hur 288 Moreagrün Metallic och Lagunengrün Metallic 266 ser ut på en E36a. Fick problem nu när nya fronten skulle lackeras efter en dikeskörning och besiktningen börjar närma sig <link>Länk
hoppas på ett snabbt svar
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Kan inte svara på din fråga.. men tänkte bara ge dig ett tips.. du behöver inte skriva < Link> </Link > när du ska lägga in en än..räcker med adressen...detta är inte Lunarstorm :P

mvh Daniel

parolof
så här ser min Lagungröna ut, Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Du kan väll å fram färgnummret via chassienummret?

_______
/Chrille
Visa användare
37
johan_318is
BMW 318 IS
nej tyvär så kan jag inte det eftersom någon skrev fel i BMWs register när den registrerades så där står det att den ska vara svart.
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Kolla på länken här under så får du se min Moreaugröna.

Bilen: Länk
cl
157
clew_e30
325ik m50 turbo -87
324td Touring -92
318is -90
Den har väl vart svart original fast omlackad, där de även tog bort klistermärket?
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
clew_e30:
Jag tror som du !
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
clew_e30:
Jag tror som du !
Visa användare
37
johan_318is
BMW 318 IS
Tack för alla svar men bilen har inte blivit omlackad eftersom man ser att den är grön på alla ställen som den ska vara grön på men den saknar alla lapparna under huven utom chassienummret. Lämnade alla nya delar till en lackerare i går och det blir M3 front och bakspoiler samt "vanliga" kjolbredare
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.