|
|
|
|---|---|
| jag kan inte hitta var man ska sätta mitt SIM-kort till telefonen i bilen. Något tips? | |
|
Krävs ett stor simkort dvs samma storlek som ett kreditkort. Oftast så funkar det inte att sätta kortet under telefonen där framme men testa detta först. Nästa alternativ är att sätta kortet i telefonmodulen i bagaget. Vet inte exakt var den sitter på en sedan men på en touring så sitter den vänster bak mellan navienheten och hjulhuset ganske högt upp. Finns en liten springa på denna enhet där man kan föra in kortet. ___ //Ulf |
|
| På sedanmodellen sitter den vänster bak. Kräver barnfingrar men efter lite pillande går det. | |
| Men det krävs fortfarande ett stort? | |
|
japp... ___ //Ulf |
|
|
men det finns adaptrar att köpa men vet ej hur bra dessa funkar. ___ //Ulf |
|
| Ah när man fixar ett nytt kort får man ju de i ett sånt stort... | |
|
programmer/ Jag har samma problem att telefonen ite känner av simkortet, har em 530 D -02 Touring. Har hittat modulen efter din beskrivning. men det blir ju en del paneler att ta bort, undrar därför om det finns kortläsare i all moduler?Jag har kommit så långt att jag ser att det står Siemens på min. Pelle Bmw 525 TDS -95 BMW 530DA -02 Mustang -65 Cab |
|
|
Jag fixade ett "tvillingkort" av Vodafone och satte framme i luren. Funkar perfekt... Någon som vet om man kan göra så att default på telefonen är OFF? Vill inte att den ska starta varje gång man startar bilen. |
|
|
Jag gör ett nytt försök, finns det kortläsare i alla typer av moduler? Pelle Bmw 525 TDS -95 BMW 530DA -02 Mustang -65 Cab |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.