AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
865

DVD med stereoljud

jo
551
joafog
BMW 535D F11
Hejsan!

Jag har kpplat in en DVD-spelare i bilen och kopplat den till video-modulen i bilen. Tvvärr så får man ju bara ut monoljud i bilhögtalarna. Hur kan man få stereoljud??

//Jocke
jo
551
joafog
BMW 535D F11
Ingen???
Ni
171
Nisse N
VW Golf Kombi -15
VW Typ I -69 Cab 2276 cc
Du får leta efter nått i den här stilen.
(Lite koppla och klippa)

Länk

mvh Nisse
Kr
3
Krst01
530d Touring 02
Eller här Länk

mvh Krille
jo
551
joafog
BMW 535D F11
Har sett dessa siter, men inte fått svar på mina mail från TVfree! På tvonnav hittar jag faktiskt inget sådant jag är ute efter! Finns det där?
Ni
171
Nisse N
VW Golf Kombi -15
VW Typ I -69 Cab 2276 cc
När du löst problemet, så vore jag tacksam om du skrev några rader om dina erfarenheter. Jag har samma resa framför mig och har titta lite på TVFree-modulerna, men jag hinner inte ta tag i det just nu.

mvh Nisse
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Tvfree Pro A är väl det du är ute efter eller?
jo
551
joafog
BMW 535D F11
Ja, jag tror det. Tyvärr får man ju inga svar ifrån dom när man mailar!!
Är det någon som överhuvudtaget har fått några fungerade produkter ifrån Richard Mastny och TVfree-modules? Jag vet flera som anmält honom tidigare eftersom de inte fått några produkter men även de som till slut fått produkter men som inte fungerat. Jag skulle rekommendera att köpa ifrån de företag som har funnits längre och som har bättre rykte (Mobile Centre, Nav-TV, TV on Nav, SoundGate, etc.).

/RS2
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Soundgate skickar inte till sverige.
Hewi,

Soundgate är distributör i USA för Soundlinx så man kan ju köpa direkt ifrån England istället. :-)

Länk

Mobile Centre säljer både produkter ifrån Nav-TV och Soundlinx och Tim har koll på radio versioner mm.

Länk

/RS2
BM
35
BMW Uffe
BMW 530IA Touring 2001
Det verkar som om TVFree är en bluff, jag beställde för 5-6 veckor sen och ingen respons.

Pengarna drogs direk men någon modul har jag inte sett till, har mailat och ringt men inget svar.

Hade tänkt mig en TVFree-modul som jag körde med Tvix med, musik, film, foton, Tvixen har jag köpt, den står klar här hemma.

jo
551
joafog
BMW 535D F11
Pratade med Soundlinx idag, och dom kan erbjuda stereo via en FM-modulator, men det är inget jag är intresserad av! Det måste gå på något annat sätt!
Ring Tim på Mobile Centre i England så kan han hjälpa dig. Det finns adaptrar där man kan använda radions stereo AUX-ingång för att få stereo samtidigt som man tar in bilden via video modulens AUX-ingång. Men det kräver nyare radio enheter med programvara som stöder detta. Jag har för mig att dessa adaptrar kommer ifrån Nav-TV men kolla med Tim för mer info.

Länk

/RS2
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Som du skrev:Soundgate säljer Soundlinx i USA men Soundlinx säljer inte Soundgate i Eng.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.