|
|
|
|---|---|
|
Surfade runt lite på blocket och hittade denna bmw.. Länk Vad sitter det för stylingpaket på denna bmw ? Åker i de flesta fall saab, men detta får mig att börja fundera på om jag har valt rätt bil, (saab900).. Fler än mig som blev lite kär i denna bmw ? | |
|
e36 cupé. lite för billig för att va m3 från frima. men snygg var den inte. Min bil Länk |
|
|
328:a är de.. Min bil Länk |
|
| Fan bilen ser ju ut som en Volvo S40 med tanke på grillen.. | |
|
Ganska porrig bakifrån,fronten säger jag som Dubilidu. mvh |
|
|
Ja, en stylad 328:a ("extreme") e36:a. Nej du, tror inte den bilen får många anhängare här. Jag tycker den var gräsligt ful, jag tror den typen av styling passar mycket bättre på Saab bilar. |
|
|
Vad fan var det som var extremt med den? kjolar, gälar, ful grill, m3 speglar. |
|
nazze |
jag tycker den var annorlunda stylad än dom andra i mängden (cool) |
|
Rejält pinsam att åka runt i skulle jag säga. Urlöjligt stylad.. knappast smakfullt på nåt sätt. M.V.H. |
|
|
Ful som tusan... hatar när folk förstör bmw på det här viset... *bläää* "En gång BMW, alltid BMW" Bilen: Länk |
|
|
Riktigt hemsk! Mår illa när folk går loss på njurarna! Köp en volvo då om man vill ha en ful grill...förstör inte njurarna! Gälarna var också hemska! bakifrån var den så där..inte godkänd men det bästa på bilen i alla fall.. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
sise |
grym |
|
Hej, front och bakspoilern är väl lite väl väl mastig på denna, speciellt bakspoilern. Annars så tycker jag den var riktigt fin. Mvh Stephan |
|
| Den var gräslig. Och dessutom så var priset helt mongo-högt | |
|
Om extrem styling resulterar i att en BMW ser ut som en Volvo, då har nått gått snett på vägen... __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.