AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
1.160

Hur mycket brukar man kunna pruta i tyskland?

Visa användare
139
Hemsö Danne
BMW 325 -87
Länk

såg den annonsen och visst verkade det vara snuskbilligt för en m3a? men ännu bättre om man kunnde pruta på den? brukar det finnas m3er som är så billigare eller kankse ännu billigare? vad tror ni om just den bilen?
Scheckheft
Hej
För 3000 Euro får du endast karossen, det står ju i rubriken "BMW M3 E30 Rohkarosserie". Sedan är resten av annonstexten totalt obegripligt för mig.
Skämtannons?

Mvh
Scheckheft
E9:Länk
Letar M5E34
Visa användare
139
Hemsö Danne
BMW 325 -87
tyska e inte min starka sida så..men tack för upplysningen=)
Ra
34
Radial
550iA -06
Han vill uppfylla en barndomsdröm och bygga en sportbil.
Det står att han SÖKER en tomkaross att bygga en racingbil med och uppfylla sin barndröm. Missa inte ordet SUCHE mitt i annonsen !

Han är beredd att betala 3000 € för en kaross
Visa användare
139
Hemsö Danne
BMW 325 -87
oj nu skäms jag luíte här..tack för alla svar iaf! =)
Visa användare
139
Hemsö Danne
BMW 325 -87
men hur billigt kan man få en m3 e30? vet att syrran köpte en för,ja tro det eller ej men minns jag rätt var det 30-40 tusen! en 87a som var helt original med helskinn och nån liten roststrimma.det var ett jäkla kompispris då..=)
och nu är hon less på den..mer rost har börja komma fram på bakskärmen säger hon.men jag vet vet inte hur mkt! har jag ork å tur så kankse den är min till sommaren=) finns det andra folk som sålt eller köpt en m3 för dom pengarna??
Hemsö Danne:
Ha ork att fixa rost??
Det finns firmor som tar i tu med sådant.... Borde bli en del pengar över till rostlagning om du får bilen för 30-40.000kr....

- UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE -
Visa användare
139
Hemsö Danne
BMW 325 -87
vet juh inte alls va hon vill ha för den riktigit..enda ja vet att hon köpt den för d! men eftersom det är inom familjen så kankse det går att få ett väldigt bra pris hoppas jag! =) får se till sommaren efter sparande,snålande och en jäkla massa jobb=)
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Sålde min gamla -87:a för strax under 90'. Fanns ingen synlig rost på kaross eller dörrar.

Har inte sett någon så billig som 30-40' men å andra sidan det kostar det en hel del att laga rost och oftast är det mycket mer än man ser från början.

Kolla tex på Tryggves imponerande renovering av 325e30. När man börjar skrapa lite under ytan...
Visa användare
139
Hemsö Danne
BMW 325 -87
ja man ska vara lycklig om man kommer över en m3a för dom pengarna!
får väl se hur det blir.har man en m3a är det värt att lägga ner lite tid på rost också tycker jag=) men dumt att ens låta dom börja rosta...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.