|
|
|
|---|---|
Robban_e |
Vart hittar man nån firma som säljer Bilstien dämpare i sverige? Måste ha ett par nya bak för att förra ägaren bytte till bmw original bak för att den ena var trasig, men fram sitter det Bilstien... MVH -=BMW=- |
|
forza säljer dom, www.forza.se // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
Stavas Bilstein för övrigt, vilket underlättar vid sökning på nätet :) Mvh, Kalle |
|
|
www.motornord.se Mvh Andreas |
|
Robban_e |
Man får tacka... -=BMW=- |
|
Ring till Per Larsson bil o motorteknik i Stockolm/Huddinge 08-7110687, han har bakstötdämpare av fabrikat Bilstein sedan jag sålt dom i och med felköp i Tyskland, passar 540/530 V8 E34 med standardhöjd på fjädringen, jag skulle ha sportdämpare för sänkta bilar, upptäckte inte att det var fel, förrän jag skulle till att byta(; Mvh Stephan |
|
Robban_e |
Tjena Stephan735i: jag ska ha sportdämpare också då min bil är sänkt, men tack ändå... Mvh Robban -=BMW=- |
|
Bilstein har minst 3 modeller av dämpare till gatbilar: Standarddämpare med setup som original och standardlängd, för standardfjädrar! Sportdämpare med hårdare setup men fortfarande standardlängd. Sprintdämpare med hård setup o kortare kolvstång, anpassat för sänkfjädrar! Motor Nord, Bildelsimporten, m.fl säljer Bilstein! ///Magnus |
|
Robban_e |
Ok, för jag är ju då ute efter sprintdämpare med kortare kolvstång, det här blir ju ett bra vinter jobb+ allt annat jag ska göra med bilen... Mvh -=BMW=- |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.