|
|
|
|---|---|
|
Länk Var med och skriv på! --- King of the road | |
|
Skriv på allihopa!!! Skriv gärna in eran mormors namn. Katten kanske håller med också. |
|
svintoleffe |
Själv klart skrev på för hela familjen Länk Bimmern MVH Leffe |
|
Det var längesen jag skrev på då fanns det bara c:a 2000 personer som skrivit på..Men allvarligt talat tror ni att detta gör någon skillnad??Bensinpriset går ju bara uppåt..Snart får man väl vara glad om man har råd att köra till macken. hjorten |
|
| Vad innebär punkt 2? "Ta bort momsen på bensinskatten" ?? Dum fråga kanske men jag förstår inte vad det innebär... :) | |
|
Som det är nu så är det först diverse skatter på bensinen och ovanpå alla skatter så tillkommer det moms. Skatt på skatt med andra ord. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Så klart har man nu skrivit under, tjejen med :) |
|
He he... öppna sidan, kolla antan underskrifter, uppdatera... många som skriver på... |
|
|
De bra.. Hoppas att de ger nått.. men man vet ju aldrig --- King of the road |
|
|
Nisse: Moms heter egentligen Mervärdesskatt och ligger på 25% på dom flesta varorna som säljs i landet, så här är det frågan om att dom lägger en extra skatt på skatten. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
| Höj skatten på cyklar och miljöbilar med 2000% och ta bort skatten på dieselbilar:) | |
|
Eller höj soppan till 25:- litern och inför fri fart för dom få som finns kvar på vägarna :) // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
Ännu bättre:) Mvh Asken |
|
| Har redan skrivit på och även för hela släkten med | |
BMW_M3 |
tzaros... jag holler med dej till 50000 procent hehehe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.