|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Dandeleue ja de verkar så att vi missförstår varan, du skulle ha kopplat bort orginal larmet å ersatt de me t70, och kontrollerat de med orginal fjärren, själv kör jag orginallarm och t70 så jag har bägge i bruk, men jag kör med cargard fjärr min orginal fjärr är borta, men t70 rockar fett en då=)=)=)hehe // ronny |
|
|
Ronny- "Du skulle ha kopplat bort orginal larmet å ersatt de me t70c, och kontrollerat de med orginal fjärren" -Varför ska jag använda mig utav orginalfjärren när jag ändå måste använda T70c fjärren? Varför använda mig utav två fjärrar när jag bara behöver en? Verkar lite väl omständigt... Men jag håller med dig om att larmet rockar! :) DANNE Min bil: Länk |
|
|
Anders du har rätt där, ang t70, defa pysslar jag inte så mycket med så, men t70 laddas med inställningar från pc, färdigt från cargard. tillämpat varje bilmodell, |
|
|
Danne ja du har ju rätt, jag tänkte lite galet, de finns ingen anledning att använda två fjärrar, men de går att göra så. jag tänkte mest på att om du använde orginalfjärren endå, och samtidigt cargard fjärren, men kör du bara cargard fjärr så finns de ingen anledning att blanda in en till. // Ronny |
|
|
Hade Cargard T70C på min förra bil och det fungerade klockrent. Hade även GSM-modul kopplat till den (som jag förövrigt säljer nu), och även det var kanon! //Jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.