|
|
|
|---|---|
Lasse Karlsson |
Tjena BMW-freaks!! Funderar på varför en del är så naiva? En M5-02 på blocket till försäljning privat för 340.000kr ca 8500 mil, finns ju inte en chans att han får dom pengarna!! Ingen köper väl en sådan bil utan att sondera terrängen vad det gäller utbud och priser! Dessutom däck helt slut enl annons, bara det en kostnad på ca 10 papp som man måste lägga ut direkt. Köpte min för strax under 300 för snart ett halvt år sedan i Tyskland(sedan tillkom kostnad att ta hem kärran, men det räknas inte tycker jag) och den har gått drygt 700 mil mindre! Skulle vilja påstå att han lär backa ca 70 papp, för att nån ska överhuvudtaget ska bli intresserad, och det är inte lite det!! Ha det!! |
| Den är inte dum som begär, den som betalar däremot.... | |
|
Är det inte som så att vissa chansar helt enkelt och för att ha en god prutmarginal. Sätter man ut för lågt pris så blir oftast intressenterna nojiga med upplever jag..(jag blir själv lite misstänksam när bilar är riktigt billiga) Lasse Karlsson:Den bil du pratar om har ett ganska högt pris tror inte heller han får 340k för den..men som sagt:Det kostar inget att försöka och se! Just real M-power |
|
|
Denna antar jag: Länk Fick för mig att bilen var svensksåld och tyckte inte priset var något sådant överpris som ni tyckte men när jag nu tittade på den igen och insåg att den var import är det ju en annan femma. |
|
|
Bilar är ju individer. Går ju inte att jämföra bilar på tex Blocket utan att ha set de eller provkört. Trots samma miltal så kan de ju vara i väldigt olika skick. Kan ju lätt skilja 100k på samma årsmodell utan att det är nåt fel med det! M.V.H. |
|
|
Vad är ett skäligt pris för en välskött M5-02 ?? Prisspannet är ju väldan brett som Andreas Plars nämner. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.