|
|
|
|---|---|
|
Länk är det någon som varit å kikat på den här bilen? ser ok ut på bild iaf. kollade på en tysk sida där priserna låg ung. på samma nivå som denna, ligger det en hund begraven eller är det efterfrågan som styr priserna på dessa? mvh johan | |
| kanske ska skriva att det är en 525tds E-39 så jag inte lurar iväg någon i onödan :) | |
|
Det finns en hel del snack om varför man inte har sitt namn på anonsen. Det står typ BMW eller tds mm.mm. Om man då börjar kolla tele nr så är det inte ovanligt att det är samma nr. Jag har svårt att först om man säljer en bil att man inte sätter ut sitt namn. Det är ju ingen företagsannons. Så det borde rimligtvis finnas en ägare och ett namn på snubben. Telefonsamtal: -Tjenare jag söker tds...angående en bil.... -Ja, det är en tds lr? Det blir ju enklare för en svartimportör att hålla koll på sina objekt då. jaja det är en konspirationsteori men jag är skepptisk. |
|
|
Sen är det ju också så att vissa vanliga "Svenssons" som för första gången ska annonsera en bil på Blocket tar efter detta. Suddar regskyltarna och skickar in annonsen under namnet 745GLE utan att ha en aning om att dom kanske tappar hälften av alla som skulle vara intresserade av bilen. TDS:en i annonsen har ju inga angivna mil, bara att de gått mer än 20'mil. Kan ju lika gärna vara 37'mil och då kanske priset inte är misstänkt lågt? ___ //Ulf |
|
| ska ta och ringa ägaren och höra efter, vill ju som ha en vit e39 diesel. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.