|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Mycket proffsig och snygg annons. Man blir sugen: Länk Mvh Scheckheft E9:Länk Letar M5E34 |
|
Extremt snygg annons, fin bil också. Inte helt olik min egen .. humhum :) Jag gillar inte Alpina-fälgarna dock, vanliga Radialeker 32 är ju mycket snyggare på E38. Wilhelm Svenselius |
|
| Sugen är ju veckans understatement! Vilka bilder, vilken finisch - vilken bil! Aaahhhh | |
|
Känns som hämtat ur en nybilskatalog...mycket proffsigt! ___ //Ulf |
|
|
I love it! :) Underbart! MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Hi There! Ja, den var fin. Suget efter en E38a avtar aldrig (tydligen). MEN den skulle ha varit i shadowline-utförande ;-) Mvh Lazze |
|
|
mycket fin bil.Länk Länk |
|
| Helt klart den snyggaste E38 jag sett! Helt underbara bilar!!! | |
| Läskigt snygg, om bensinen kostade 8-9 kronor så skulle det ligga ett par nycklar till en sådan där här brevid mig! | |
Scheckheft |
och välkommen tillbaka Lazze! Och nej, ingen E38 mer för min del. Däremot tittar jag på annonser av gammal vana ;) Mvh Scheckheft E9:Länk Letar M5E34 |
|
Tycker han hade ett liiite roligt efternamn, jag:-) /Magnus Min samling:Länk |
|
|
Efternamnet är en klar ogenerad höjdare!!! |
|
Nöjd E30 ägare |
Schekheft: jag vet en mycket fin M5 E34 som är till salu. maila mig vid intresse. |
|
Jag tror killen är riktigt duktig på Photoshop! Jag tänker genast att "bilen KAN INTE se ut att vara i så där TOTALT NYSKICK som bilderna visar" - och mest troligt är det väl så. Självklart kan man få en gammal sliten bil att se ut som ny om man är proffesionell fotoredigerare (eller vad nu yrket kan heta). Nog är säkerligen bilen i fint skick, men bilderna kan försköna oerhört! Rätt färgtoner, kontraster, ljussättning, reflektioner etc och det blir mycket lockande bilder. Se bara på alla modellbilder och liknande, ser du tjejen i verkligheten är hon knappast hälften så snygg =) |
|
|
Wunderbar...E38 er den siste vakre großer-BMW :) "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
|
Scheckheft, Samma här, det är svårt att släppa BMW intresset (och varför skulle man göra det), man småtittar lite här och där :) 'Suget efter en E38a' syftade jag mest på mig själv :) Jag tycker att fräscha E38or fortfarande är tilltalande medans sunkiga E38or ger direkt avsmak. Mvh Lazze |
|
| Grymt snygg, så där ska en E38 se ut, vilket de tyvärr alltför sällan gör nuförtiden.. | |
|
Hur snyggt som helst!! Tycker att många annonser på ebay är väldigt bra ! Speciellt dom från USA med bilar till salu, mycket bilder, samt det bekrivs klart och tydligt om det finns repor, samt var ! mobile.de kunde lära sig lite ;-) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
oj oj oj va fin e38, jag ryser när jag ser den :) Hatten av för han som har designat bilen...e65:an kan slänga sig i väggen! Bangle har förstört bmw, för mig har han iaf. Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.