AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.872

Proffsig E38 annons på ebay

Scheckheft
Mycket proffsig och snygg annons. Man blir sugen:
Länk

Mvh
Scheckheft
E9:Länk
Letar M5E34
Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
Extremt snygg annons, fin bil också. Inte helt olik min egen .. humhum :) Jag gillar inte Alpina-fälgarna dock, vanliga Radialeker 32 är ju mycket snyggare på E38.

Wilhelm Svenselius
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Sugen är ju veckans understatement! Vilka bilder, vilken finisch - vilken bil! Aaahhhh
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Känns som hämtat ur en nybilskatalog...mycket proffsigt!

___
//Ulf
I love it! :) Underbart!

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Hi There!

Ja, den var fin. Suget efter en E38a avtar aldrig (tydligen).
MEN den skulle ha varit i shadowline-utförande ;-)

Mvh
Lazze
WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
mycket fin bil.Länk

Länk
Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
Helt klart den snyggaste E38 jag sett! Helt underbara bilar!!!
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Läskigt snygg, om bensinen kostade 8-9 kronor så skulle det ligga ett par nycklar till en sådan där här brevid mig!
Scheckheft
och välkommen tillbaka Lazze! Och nej, ingen E38 mer för min del. Däremot tittar jag på annonser av gammal vana ;)

Mvh
Scheckheft
E9:Länk
Letar M5E34
Tycker han hade ett liiite roligt efternamn, jag:-)

/Magnus

Min samling:Länk
Efternamnet är en klar ogenerad höjdare!!!

Nöjd E30 ägare
Schekheft:
jag vet en mycket fin M5 E34 som är till salu.

maila mig vid intresse.

Jo
1.561
Johan_S
520d xdrive touring -15
Jag tror killen är riktigt duktig på Photoshop! Jag tänker genast att "bilen KAN INTE se ut att vara i så där TOTALT NYSKICK som bilderna visar" - och mest troligt är det väl så. Självklart kan man få en gammal sliten bil att se ut som ny om man är proffesionell fotoredigerare (eller vad nu yrket kan heta). Nog är säkerligen bilen i fint skick, men bilderna kan försköna oerhört! Rätt färgtoner, kontraster, ljussättning, reflektioner etc och det blir mycket lockande bilder.
Se bara på alla modellbilder och liknande, ser du tjejen i verkligheten är hon knappast hälften så snygg =)
bm
522
bmwE9
E46 318d Touring -03
Wunderbar...E38 er den siste vakre großer-BMW :)

"Freude am Fahren" - BMWCCN #5553
Scheckheft,
Samma här, det är svårt att släppa BMW intresset (och varför skulle man göra det), man småtittar lite här och där :)
'Suget efter en E38a' syftade jag mest på mig själv :)
Jag tycker att fräscha E38or fortfarande är tilltalande medans sunkiga E38or ger direkt avsmak.

Mvh
Lazze
Grymt snygg, så där ska en E38 se ut, vilket de tyvärr alltför sällan gör nuförtiden..
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Hur snyggt som helst!!

Tycker att många annonser på ebay är väldigt bra ! Speciellt dom från USA med bilar till salu, mycket bilder, samt det bekrivs klart och tydligt om det finns repor, samt var ! mobile.de kunde lära sig lite ;-)

BMW - Freude Am Fahren

//Simon
oj oj oj va fin e38, jag ryser när jag ser den :) Hatten av för han som har designat bilen...e65:an kan slänga sig i väggen! Bangle har förstört bmw, för mig har han iaf.

Min vackra Länk
Mvh Dragolito
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.