|
|
|
|---|---|
X///M-JOCKE |
Jag har ett jävligt mysko fel på min touring -92:a.När jag låser bilen(c-lås) då låser den upp sig igen? Jag har haft problem med kablarna till bakluckan oxå dom går av vid d-stolpen(där kabeln böjer sig vid luck- öppning)Så min skylt belysning har pajat.Sen har själva öppningen till baklukan pajat.E de någon annan som har haft dessa problem????????? X///M-JOCKE |
|
Japp, kablarna torkar. Och när man sedan stänger luckan så går dom av... Det är bara att reparera, Det där med centrallåset var jag också med om.. Har ingen aning om vad det är som framkallar det.. Mvh Fredrik i snöstorm |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det är ett problem som de flesta bilar i hel eller halvt bondgårdsutförande har efter ngr år.Vissa använder ju luckan många ggr om dan så visst blir det slitage. Bara att dra nytt. MVH Hasso |
|
mirkobrytarna till handtaget på bakluckan brukar krångla bytte på min 93 vid 15000mil aldrigt haft problem med elhärvan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.