|
|
|
|---|---|
|
Va nere en sväng på stan i går (jönköping) och fick syn på en sån j***a snygg Bmw. Den var mörk. Tror att det var en 6-serie från slutet av 70talet.(eller 7-serie?) Fastnade direkt! En sån vill jag ha.... Är det någon här inne som vet vad priserna ligger på, samt lite övrig info. Utrustning mm. Om den personen som äger den bilen, ser detta, vill jag bara säga: Faan va läcker!!! | |
| Ja dom är fina här är ett fint ex. Länk | |
|
Jocce du kunde väl inte ha hittat en lite kortare länk?? BMW rules! |
|
|
Ja vill ha en sån ja åxå... //Cosmos E28 Registret # 160 o/_______\o (Oo=00=oO) []=****=[] |
|
|
Jag har en sån =) Men så fort jag pluggat klart ska jag spara och köpa en fin M6 från 88-89. Sedan ska jag köpa en 633 från slutet av 70 talet... Drömmer... =) |
|
fradric |
Masso serbe?? Nej det har jag inte???? |
| Ja visst är 6-serien läcker! jag har också en! men drömen om en M6 finns alltid klar! bara de får ändrad den här jä-la inportlagen i Fnland så blir det att inportera en M6;a! måste passa på och fråga! Vilka fälger tycker ni jag ska skaffa till 6-serien! | |
| Jag har Alpina 17" | |
| Carl L! markera,kopiera ,klistra in i adressfältet tar ca 2-3sek. | |
|
jocce: varför har ingen berättat detta för mig förut??? Här har man skrivit långa länkar hur länge som helst :-(( BMW rules! |
|
| He he, ja, skriva hela länken tar tid.... :) | |
| :) | |
518i slow mobil |
På tal om 6-serie. Kolla på Road trip idag igen, de slår sönder en 6-serie där i tror jag... E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
|
lite fler länkar Länk Länk sug på dem du, i söderköping står en -85a m635 jag ska nog åka å titta på den när ryggskottet släppt. just nu läser jag allt på nätet om bmw, har massor med länkar om nån e intresserad |
|
|
Puppe: Helt klart högglanspolerade BBS krysseker med lite bred fälgkant, helrätt både ur originalsynpunkt och för utseendet!! Inget nytt bara, blaffiga 5-8 ekrade nyfälgar ser inte vackert ut på en 6-seriebil. Eller Alpina såklart, men dom är lite dyrare än BBS:en (ett par tusingar kanske). Sedan tycker jag som avslutning att 16 tummare duger gott! :) Hoppas du hittar något snyggt! <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> |
|
|
Tack för din åsikt quixotic2! ja håller med om att BBS krysseker pasar väldigt bra! men jag tror det blir 5 ekrat 17" med bred kant! Kolla in den här 635:a Länk |
|
|
Argh, det är bara för VACKERT!!! Fröken Sverige kommer bli GRYMT besviken när jag väljer den bilen framför en natt med henne... ;) ;) ;) Pupe och alla andra, nog fasen är det ett skolexempel på rätt fälg för bilen? Jag tycker man ser så mycket skumt, ex. moderna 19 tummare på em bil från 80-talet. Ahhhh.. i den skönheten kan man glida runt stan i skön förvissning om att man oavsett antal nya Porschar och Ferrari hållar flaggan högt! 6-serien är bara för mycket bil för pengarna, tänk att det finns folk som bruksar sönder dem på vintern och låter dem förfalla!! Straffbart!! :) :) :) <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> |
|
|
Ajaj, kollade inredningsbilen också... där hade dom inte skött sig lika bra! Vad är det för superugly installation av diskanterna i dörrlisterna?? Jaja, kanske drar jämt med fröken Sverige då... snyggt på utsidan?! ;) ;) <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> |
|
|
Ja vist var hon läcker! (BMW:n alltså);) jag var och kollade in din 635:a i galleriet! Den var jätte snygg! jag ska vänta tills jag får på fälgarna till sommaren, så ska jag också lägga in min Älskling i galleriet! Jag tycker 6-serien skulle få ha ett eget forum här! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.