|
|
|
|---|---|
|
Vart får man tag i 3-vägsystem som man kan montera fram i en 525 E34, Jag har bara hittat 3-vägs med 4" mellanregister, får man i ett så stort element om man vill ha kvar orginal galren? I kickpanelen sätter man väll en 6,5" bas? På brädan ett 3,5" mellan register? Hur får man lös gallret till diskanten, och vart drar man kabeln från diskanten, finns det någon "genomförnings tunnel" i dörren för högtalar kabeln? och får man plats med en standard stor bil ljuds diskant? M.V.H Ekner | |
Ulke |
Dls har UP 36 och UP 35, där passar mellanregistret under gallret med lite modifiering av hålet....... 4" håller jag själv på att sätta dit, men det kräver mod. av i-brädan... mvh Ulke |
| 4":are går inte in utam mod men DLS mellanregister till ovan nämnda system passar om man slipar ur lite på mellanregistrets sarg. | |
Ulke |
Hmmm... och vad skrev jag innan.... //Ulke |
| Att man skulle modifiera hålet , jag föreslog att man modifierar elementet! Lite skillnad tycker jag iallefall. | |
Ulke |
Jo, viss skillnad, men jag föredrar att justera till lite i hålet i så fall... Visserligen rör sig inte det 2.5" mellanregistret nåt vidare, men känns nog lite vanskligt ändå... Beror iofs på hur mycket du har "skalat" på sidan :o) //Ulke |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.