|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja det låter fint när man varvar den, det var smidigt att klämma kameran mellan nackstödet och stolen på passagerar sidan. start klippet är med öppna bakre sidorutor (detta gav mysko effekter vid lite högre hastighet, därav är endast en liten bit av 2:an med tyvärr.) Mvh //Sibbe Länk |
|
|
hehe jag hade visst missat dom andra förutom kallstarten =P. Kikade på dom precis och kan ju bara säga att man ryser =D. Smart att sätta kameran där, jag var ute och filmade med en kompis och hans 200 sx förra helgen men det blev rätt skakigt. En kille åkte med han och filmade mig och tvärtom så vi får nog göra om det, borde ju funka fint att sätta kameran framåt. Iaf härligt ljud! DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Ja de andra klippen var de bästa, start ljudet är väl mulligt egentligen (med tanke på omgivningen som inte sätter motorsport som 1:a intresse) men det har inte blivit av att montera på ljuddämparen efter kattarna där ny X-pipen sitter. Skulle nog gå att sätta kameran framåt, får prova det nästa gång... Mvh //Sibbe Länk Länk |
|
|
Tyckte inte någon av bilarna hade något speciellt ljud,650 lät ju inte alls någe vidare... Sibbe: Men M5:an din lät ju hur skönt som helst!! I kallstarten lät den riktigt kaxigt.. |
|
|
Jag tyckte Z4 hade lite Ferrari roar, lät riktigt pigg. Men M5:an har föregående ägare lagt ner hela sin skäl i och därav ljudet :-) Hemsidan är nu lite uppdaterad med bilder. Mvh Sibbe Filmer:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.