|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Njut!! | |
|
brum brum "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
SLUTA UPP MED SÅNT HÄR! Min bensin-sexa kan jag ju inte starta och köra, och så gör ni så här mot mig! (nej, diesel-sexan låter inte likadant...) - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
| Underbara ljud! Undrar dock om inte ljudet i X5:an var bäst. | |
| Z4:an ooojj oj oj trodde inte dom lät så bra!! | |
|
Bara jag som tycker att 650 låter som en jävla traktor? De andra sjöng gott!:) |
|
|
hehe z4an var ju helt enormt trevlig =) DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Ja 650in lät inge vidare =/ Mvh Jojje |
|
| V8 låter mysigare än V12, så är det tyvärr... Brorsan hade mycket maffigare ljud i sin 540 än jag hade i 750`n, dock kanske det blir till 12:ans fördel om man kompletterar sportluftfilter och grövre rör till 12:an!? | |
| X5:an lät helt klart bäst... Svårt att slå V8:an... | |
|
Vad är det som gör att Z4 3.0 låter så pass mycket annorlunda än t.ex en 330i? Är det bara ett annorlunda avgassystem? |
|
|
Rille330, Z4 har även en tratt som förstärker insugsljudet, vilket saknas på 330i (E46) Mvh, Kalle |
|
| Det sitter en V8a i 650i. | |
|
Hur har de spelat in dessa ljud? Det handlar väl knappast om kupé ljud? Vet inte om jag tycker något utav dem lät så bra... DANNE Min bil: Länk |
|
|
Z4 lät bäst av de 4, men inget låter som besten. Ska se om jag kan ordna ljudklipp och lägga upp... Mvh //Sibbe Länk |
|
|
Bimmer seb- Köpte du möjligtvis din M5a av en kille i Uppsala? DANNE Min bil: Länk |
|
|
Mja, Åkersberga. Nu har jag varit ute och kört en runda på de fina nybelagda vägarna. Ska bara fixa någonstans att lägga upp filerna. Mvh //Sibbe Länk |
|
|
Dandelue, Ljuden är inspelade i BMW's studio för just akustik. Det läggs väldigt mycket tid på att bilarnas avgas/motorljud ska vara rätt :) Mvh, Kalle |
|
|
Länk Här är lite ljud(filmer) inspelade idag, grannarna är som ni förstår mindre entusiastiska. Klicka på "Kallstart" osv. Mvh //Sibbe Länk |
|
|
Även inne i Z4:n låter det förträffligt. Om möjligt är ljudet ännu bättre än utanför. Resonansrör indragen från motorn, blingvarning :) Vid maxvarv är det ljudorgasm. Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Oj oj oj Bimmer Seb. Nackhåren reser ju sig =P, helt fantastiskt ljud. DTM system och rak 6a ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.