AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.220

Tavlor till e34?

Sida 2 av 2
Robban_e
tänkte sen på montering av tavlorna, vad ska man fästa dom med för bästa resultat??

Mvh

-=BMW=-
Jeppe W
Jag gjorde dessa tavlor med AC Schnitzer-loggan för att jag själv skulle montera in dem i min bil, men efter typ 1,5 år så har jag ännu inte lyckats...(hus på landet, två andra trasiga bilar, 3 barn, skrikig fruga mm) så det har jag inte funderat på ännu.... ett variant är att man sparar små flikar runtom tavlorna som sedan viks ner och tejpas/limmas mot instrumenthusen på sidorna om du förstår vad jag menar?
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Jag köpte etikettpapper (självhäftande) Fungerar väl ganska bra. men missade väl att rengöra ordentligt för det börjar bubbla lite nu. Men det är ju på vinterbilen så det får väl gå.

328: Länk
318: Länk
/Daniel
Jeppe W
Frågan är ju om man vill kunna återställa till original eller inte...!
Robban_e
det är ju dumt att förstöra originalen, så jag ska se om man kan hitta nån tun vit plast o sen åka in till nått reklam trykeri o få dom utskrivna i ett transparant material o tejpa fast dom på den vita plasten. Ska väl inte vara så svårt att få tag i...

-=BMW=-
Jeppe W
Tips; kolla på hobbyaffärer, de har en jefla massa olika varianter å tjocklekar!
Robban_e
Så där, nu sitter dom på sin plats. Vart väl helt ok...
Länk

Mvh

-=BMW=-
Länk
De
29
DeA
540i/6 -95
Au*i A6 -12
Ingen som skulle vilja majla vita e34 tavlor till mig??
dea@home.se

Tack på förhand!!
St
65
Stjärten
3.0 csa -75
Tjena alla glada !!!. Håller med DeA på den frågan ,jag skulle åxå vilja ha det. Ingen som provat å satt blå instrumentbel i en e34? Bild?.
Ifall nån har nått av det jag just sa så får ni gärna maila mig

Finns säkert nån som har gjort det, men jag orkar inte använda sök funk.

MvH Danne
Bm
15
Bmw_fidde
530IA Touring -95
Tjena Robban eller Jeppe har någon av Er lust o maila mallen till mig med :)

janli
Ni får gärna maila mallen till mej me.
Tack på för hand
Bm
15
Bmw_fidde
530IA Touring -95
tackar och bockar ps... menar du nästa fredag? då det eh fredag idag!

Jeppe W
Ni som vill ha tavlor får mejla mig, lättare att hålla reda på vem som fått då...! Bifoga även önskemål på ändringar och vad ni ev har att byta med...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.