AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.219

Tavlor till e34?

Sida 1 av 2
Robban_e
Tjena, är väldigt mycke på jakt efter vita mätartavlor till 530-93-e34, dom ska gå till 260km/h och 80L tank. Snälla snälla det måste ju vara någon som har det och kan maila det till mig. Skulle bli väldigt tacksam.

MVH

-=BMW=-
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
hur jävla många av samma inlägg ska du göra?!?!?!?!?

Robban_e
Dom andra har blivit borttagna av autopower för att frågan var för dumt formulerad....('',)

-=BMW=-
Visa användare
89
525tok
525Tds -93
verkar vara svårt å få tag i..

Full gas Spar tid...
gör egna

Bilen:
Länk
Robban_e
Gör egna ja, dom ska se bra ut också:)

-=BMW=-
Jeppe W
Robban; du har mejl...!
Robban_e
Jeppe W: det ser ut som att det är rätt, så man får tacka så mycket, meddelar senare hur det blev...

Mvh Robban

-=BMW=-
Jeppe W
Jag har även möjlighet att göra om dom efter dina önskemål, eftersom de är cadritade. Observera att pdf-formatet ställer till det med skalan, därav "hjälplinjalen".
Robban_e
Jo jag såg att dom var lite väl stora...

-=BMW=-
Jeppe W
stora...? pdf:erna brukar bli mindre än originalritniningen..!?
Robban_e
Ok, men dom är större på bilden än i verkligheten...

-=BMW=-
Jeppe W
laborera med utskriftsstorleken tills "hjälplinjalens" mått blir de utsatta 200mm, sen ska det passa...
sl
137
slhap
530Da Touring -02
släng gärna upp en bild på hur det blev!!

no brains, no headache...

fingerspitzgefühl!
Jeppe W
någon framgång?
Robban_e
Lugn lugn, jag har jobbat tills nu, ska greja lite med tavlorna o se hur det blir...

-=BMW=-
Robban_e
Jag får inte iordning på storleken så att "hjälplinjalens" mått stämmer, vet inte hur man ändrar det, vad ska man ha för ett vettigt program??...

-=BMW=-
Jeppe W
01:27...hmm dags å gå å sova lite kanske..!

Utskriftsstorleken ändrar du i utskriftsdialogen som ploppar upp när du i Acrobat Reader väljer "print". Denna dialog ser lite olika ut beroende på vilken skrivare du har. Jag har mejlat dig en skärmdump som visar hur min dialog ser ut, samt ringat in den inställning som kan göras. Det är denna man laborerar med för att få rätt skala. Har du tillgång till en CAD??
Robban_e
Tid har man alltid då man börjar att jobba vid 14:00, har provat lite nu med storleken, antingen blir det 199mm eller 201mm, men det kanske inte gör nått??

-=BMW=-
Jeppe W
hmmm, prova att köra ut en svartvit variant å kolla passformen, dvs du skär ut nå´n av tavlorna å jämför med original hur mycket det diffar.
Robban_e
Ok, har inte tid med det nu, så det får bli på fredag...

-=BMW=-
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.