|
|
|
|---|---|
|
Tänkte när jag kom hem att nu ska älsklingen få sig en tvätt. Allt var frid o fröjd o jag tog en sväng med den efterå. Men nu när jag var ute på kvällen märkte jag att instrumentbelysningen hade slocknat, likaså positionsljus bak. Även stereon var död, sen fick jag ett väldigt högt tomgångsvarv. Jag tog bort o kollade, lampan positionsljus bak var skjuten, jag bytte men inget hände, kollade säkringen som var avbrunnen bytte, poff sa det o det gick den med. Bytte ett flertal säkringar, men instrumentbelysningen är fortfarande svart liksom stereon.. Visst låter det som ett klassiskt exempel på kortis, men var kan det va kortis, motortvättade ju inte eller nåt och helt torrt o fritt från fukt i säkringshållaren.. Irriterande som bara den, nån som vet vad jag bör kolla eller göra? | |
| har väl kommit in fukt i säkringsboxen vid tvätt.. kan inte vara så mkt annat.. vänta på att de torkar upp, åtgärda läckaget som är ngnstans. | |
| jo, kan det ju vara, men har sprejat kontaktsprej i hela boxen.. jaja får vänta och se, dock vet jag ej vad det är som gör att tomgången går upp i varv, kan det vara tjorv med lmm'en? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.