|
|
|
|---|---|
|
Var på min lokala bilskrot idag. De har fått in en stöldskadad e28 med mörkgrå/ljusgrå sportskinninredning. Den såg ut att vara i fint skick lite lätt patina men mkt bättre än genomsnittet. Idag så var rutorna inslagna och fullt med glassplitter i stolarna. Dörrsidorna är skadade/ oanvändbara. Fram och bakstolar kostade 700kr gäller om man hämtar eller skruvar ur själv. LG bildemontering Göteborg. Fanns även nästan komplett m535 paket på den. Hoppas någon får nytta av mitt tips tycker det är synd om de bara blir nermalda. -Phil | |
|
Grrr! Hade den varit komplett hade jag inte tvekat! - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
MMM paketet. På vänster sida saknades en av domkrafs luckorna lika så en fram samt en skärmkant. Eller menar du dörrsidorna? Vad är det som skiljer på dörrsidorna då? Är det bara tygbiten som på vissa e34 så kan man ju kanske ta dem. Dörrsiodorna var liksom skadade i överkant. -Phil |
|
|
Är inte överkanten separat på e28? Isåfall kan det ju inte vara så svårt att fixa till nåt hyffsat själv (fixa och klä om) //Simon |
|
|
Vet ej har inte ägt e28 själv. E34 är den övre biten limmad typ går säkert att byta med lite god vilja. Vet inte om klädseln är kvar i dagsläget, ngn kanske redan har norpat den. BMW sjukan har slagit till igen... kommer på mig själv med att kolla 518 -88or bara för att ha någonstans att ha inredningen. -Phil |
|
|
Överdelen är separat på E28, ja! - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
Gemini__ |
700kr är ingenting för en sportskinninredning, om än inte komplett. Hade köpt den omedelbart om jag bodde lite närmare Göteborg. Bra att du tipsar om detta, hoppas någon tar vara på inredningen. Länk |
|
Jag var på LG bildemontering idag och kan upplysa om att inredningen finns kvar. Tyvärr får man väl säga, den hade nog mått bättre om någon hade förbarmat sig över den. Nu var den full med glaskross och ruttna löv eftersom bilen stått med inslagna rutor hela vintern. Både lädret och stoppningen kändes knastertorrt. Synd, för den verkade hel och fin. För den som är intresserad av Mercedes fanns en S500 (W126) med väldigt fin svart läderklädsel. Passa på innan någon krossar rutorna på den också. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.