|
|
|
|---|---|
|
Alltså både fjäder och stötdämpare är de nått att ha??? Nån som har erfarenhet av såna??? Tacksam för svar. \H No Guts No Glory | |
|
TJa, jag funderar själv på att köpa ett par. Såg i Bil Sport nr 5 att Dahlbäck Racing säljer ett par nya sänkningssatser till 3-Serien. man ska tydligen kuna ställa fjädrarna mellan 35mm-65mm är ju perfekt då man vill höja bilen på vintern. det är iaf sänksatser från: KW Automotive som de marknadsför. Du hittar de säkert billigare hoss någon annan men här är iaf nummret i Dahlbäck Racing: 0243-21 96 55 Lycka till |
|
| kolla med killarna på www.carfashion.nu | |
|
Hmmm...sunken: från norr eller =) |
|
|
sunken: vill även passa på att tipsa om korrläsning av sidorna. Det kostar så lite men ger så mycket. /foo |
|
|
Det jag ville veta var om någon hade någon erfarenhet av ställbara fjädrar och stötdämpare... för ringer jag en säljare så är deras märke det bästa jag kan köpa, tänkte att det måste finnas nån som har/haft sådana. \H No Guts No Glory |
|
|
- StratUS. Jag har erfarenhet av Gula Koni (Ställbara gasdämpare) och den är mycket god. Min kompis har det på sin bil och väghållningen är fenomenal. Jag har beställt det till min men ännu inte fått dem. När saltet är borta från vägarna skall jag skruva på dem - jag kan återkomma då. Sammanfattningsvis kan man dock säga att man får en helt annan bil om man skruvar på "riktiga" grejor. Väghållningen blir otroligt bra! Däremot går den väl inte lika lätt över vägbulor och dyl.... Mvh /Micke R |
|
|
Jag använder KONI's sats och är helt nöjd med den. Att man sedan bara lyfter på huven och kan ställa hårdheten där är ett stort plus. Bak måste man dock demontera dämparen för justering. Dessutom är den satsen billigare än andra, iallafall till M3. Mvh, Kristian |
|
Steffe |
Tyckte H&R var bättre än KW. Detta på M3 e36. |
|
Tack för alla svar... =) \H No Guts No Glory |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.