|
|
|
|---|---|
|
Kollade inn denna filmen.. Länk Ble lite sugen! Nån her som har beställt eller skal beställa enn? Hva måsta man ge för en begagnad om et par år.. !?? hehe :) | |
|
Med all sannolikhet en sanslöst underhållande liten bil! Jag är också sugen som få, men desvärre säger ekonomin STOPP!!! Om ett par år gissar jag att man får ge ca 220' (för en bil som kostar runt 350' idag)? //Chrille |
|
| Schysst ljud i den kärran..... | |
| den ser väldigt bra ut och låter perfekt...det ända som saknas är en liten läpp till frontspoilern sen är bilen perfekt | |
|
måtte de lacka den nedtill bak så man slipper se det tråkigt gråa plastiga vad det nu var... Två dörrar för mycket för min smak. |
|
|
220' e lagom! :) Den kommer med 205 dekk bak, kjänns lite smalt for 265 kusar! :) |
|
|
Mums! Med 18" är den riktigt, riktigt läcker :) Mvh, Kalle |
|
| Snygg bil men vilken plastig motor. Varför envisas BMW med den där budgetplasten i motorummet? Aftonbladet har testat och betyget blev Blixtsnabb missil: Länk | |
Coupén |
Har beställt, får den om ca 6 veckor. Sportstolar, titansilver, xenon, comfort, skinn, 18" och lite till. Längtar... |
|
Coupèn: Grattis!!! Du måste avlägga rapport.. :) Sportfjädring? Nån som hört om det skal komma en 125 också? |
|
|
Länk lite goa ljud!! ahhh |
|
Coupén |
Yepp, sportfjädring. Räkna med rapport i slutet på november... |
| grymm bil du beställt...den passar bra i titansilver...hoppas du blir nöjd med den :D | |
Coupén |
Har en fin bild från konfiguratorn men det går väl inte att ladda in den i forument? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.