|
|
|
|---|---|
|
Länk "Hubbe ger BMW M6 vad den tål" Mera motor sänds 4 oktober klockan 20:00 i TV4 Plus | |
|
Hoppas världens töntigaste motorprogram bättrat på sig till denna säsong! Isf skulle det vara det enda sevärda programmet i sin kategori just nu. Autobahn på 5:an ger mig kväljningar... //Chrille |
|
| bmw_chrille: hehe samma här, dock inte lika kraftiga som skåpbilsbygget i Mera motor ;) | |
|
Sopan Matson är utbytt mot Staffan Borglund, som åtminstone är mycket kunnig om än lite snusförnuftig. Kan bara bli bättre, och bara bättre än skräpdyngan Autobahn! Mvh, Kalle |
|
|
Kan Hubbe lyfta Mera Motor? Visst han är en kul kille som kan köra fort, men är han en bra programledare/recensent? Njaaa... "klämkäck" är nog ordet som dyker upp i skallen? Ge oss Peter Sundfeldt tillbaka i rutan! |
|
|
Hubbe har väl varit med i Mera Motor tidigare? Ihop med Janne Blomqvist bl a. Jag har inte så höga förväntningar, speciellt inte om de fortsätter köra de meningslösa programmen "the history of". Kan inte nya säsongen av Top Gear börja nu!!! |
|
|
Annars kan jag rekommendera engelska "Fifth Gear" med Tiff Needell. Går att hitta alla avsnitt på nätet om man är på det humöret... Det är som TopGear var, innan TopGear blev ett humorprogram med torra brittiska humor-försök. (jo... jag tittar på TopGear också). |
|
| Länk Detta kanske kan va något för er som ej gillar Autobahn och Mera Motor. | |
|
Mera motor blev det verkligen i onsdags på MAntorp Park då jag, tretretti, starre, sleeperix och Stephan körde M6 runt banan 10 varv var plus ett par varv med dieseldoris 740dA som pacecar och Stpehan och starres sittandes och krängandes från sida till sida i bagaglucka lyckades filma M6an i snygga vinklar... Mvh Asken Som gillar P500 sport mode, S6 i SMGn, DSC i läge M dynamic mode och EDC i läge sport: utan att man använder alla resurser... |
|
|
JA det var mera motor. M6an är ruskigt effektiv och snabb men känns för snäll. För lite vrål och attityd. Själv passade jag på att testa terrängegenskaperna (fast bara ytterst lite) på sista varvet när jag blev stöddig på långa rakan. Fast jag hade i alla fall högsta maxfarten där ;-) Don't dream it, drive it |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.