|
|
|
|---|---|
|
Har suttit och kollat på Randys blåa 325a kompressor och upptäckte att bur är jävligt snyggt å säkerheten ökar juh markant=) inte för jag har någon störr erfarenhet av sånna byggen. men skulle vara kul att veta hur mkt rör det går åt till en helbur ungefär,vilka olika modeller det finns,hur man gör,är det svårt,någon som har en ritning eller någon bra sida där man kan kolla? min mail är trance_boy@hotmail.com om ni vill maila en ritning! tack på förhand | |
|
Ska du ha bur för show eller för funktion?? Gå in på www.rejsa.nu och titta runt i rejs/banåkar bilar så hittar du mer eller mindre avancerade konstruktioner på burar och sen finns där några vettiga trådar ang bur byggnad där. Det finns även många bra bilder på Länk Iaf att bygga en godkänd bur kräver god svetskunskap och att man inte har 2 tummar mitt i handen men i övrigt är det inga konstigheter bara man tar det lungt och tänker till INNAN man svetsar ihop allt /Pelle |
|
|
Ring GUSS MOTOR i gustavsberg han bygger burar i världsklass tel:08-570 300 22 Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Vill man lägga upp 20000:- för en bur då kan man anlita en licenserad byggare;) Ett alt är att köpa en bur som bultas ihop...Länk /Pelle |
|
| Kan man köpa burar som man bultar ihop på den där sidan? fattar ingenting, finns inga bilder på grejorna och så är det på tyska dessutom... | |
| har ni sett buren i randys e30? den e juh svinsnygg! nån som har en ritning på en sådan så man kan kolla hur det ser ut mm?? | |
|
Jasså 20000 kr sa Guss? eller uppskattade du man kan säkert välja mellan stål och alu. -Never feel sorry for yourself.- |
|
| Vad sägs om att prova Gunnasjö smide Ingemar. Tel. 0320-86055 eller 070-2921708. Ska tydligen ha bra priser på burar. | |
|
Det är i dom priserna och uppåt man landar om man lämnar in och ska få byggt en licensierad bur /Pelle |
|
|
Guss säljer även byggsatser som ligger runt 3-4000kr. Ska Guss bygga buren i bilen så kostar det som Pelle säger. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.