AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
745

Hur verkar denna 523 touringen`?

Köpte för en tid sedan en e46a men inser nu att det är en kombibil som gäller då vi har skaffat barn. Tjejen vill ej ha 3 serie kombi så vi kikade på denna Länk

skriv gärna lite kommentarer osv... och vad man ska kolla på när man kikar på dessa bilar...
Tack på förhand.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Här Länk finna det mesta om 5-serien beskrivet så det är en bra start...

___
//Ulf
Trean lär hålla värdet bättre och dessutom så kan ni öka på svordoms ord förrådet varje gång ni skall trycka in barnvagnen. Dessutom så kommer ni känna er yngre och vitalare och kan lättare odla vanföreställningen att inget ändras när man skaffar barn. Host… ;)
Vad gäller den där 523:a så har den inget skinn vilket jag anser är en fördel som småbarnsförälder. Dessutom så är många avigt inställda till en femma utan skinn. Nu så har jag inte sett den där bilen IRL. Men BMW GBG är inte heller kända för att ha dom fräshaste bilarna. Kolla runt i kranskommunerna, Varberg, Falkenberg, Halmstad, mfl. Där finns många fina och välvårdade bilar till "samma" pengar.
Har nu vart och kikat på bilen... Tjejen satte sig i baksätet och tyckte att den var som en järnsoffa... Jag påpekade detta helt enkelt för försäljaren som sa att det var intergrerade barnstolar bak som gjorde detta... Blev ingen affär... Tänker beh¨ålla 3an i 2,5 år till och sedan satsa på en fullmatat 525 touring -03 el liknande... låter bättre... Bättre med skinn...bara till att torka av ifall man spiller
Jepp, skinn måste du ha. Jag köpte 523 touring när vi fick vår dotter och det blir en del mat och annat spill på sätena. Lätt att torka bort. Sen så känns bilen lyxigare med skinn också...

/ninja
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.