|
|
|
|---|---|
| da skulle det inte bildas gigantiska tradar där alls skriver hur langt deras bil gatt eller hur snabbt man kört, roligare med stapeldiagram!!! bättre överblick | |
| för att funktionen inte finns på detta forumet. | |
|
vad är öbergs problem? Han kanske snubblade på sitt snöre? :-) Kräver antagligen en betydande programmeringsinsats av Autopower crew att införa. Vaför det inte finns kanske beror på att det inte har efterfrågats i sån utsträckning att det skulle vara värt att implementera. ___ //Peter Lundin "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
Nu till mitt lilla fina problem, mitt problem är att du skapar denna tråd överhuvudtaget. Huvudproblemet är att du vill byta hela forumet till ett nytt modernare forum för att använda stapeldiagra. Det i sig är inget problem men som tiigare personer sagt är det väldigt jobbigt/krävande att byta ut allt. Dvs, moderatorerna/forumsägarna har inte ansett det värt besväret för att få fina stapeldiagram... |
|
| om du har problem med att jag skapar en trad sa borde du strunta i att skriva nat i den istället för att halla pa som du gör. Det finns manga tradar där saker tas upp igen, skriver du i dem ocksa pa ditt spydiga sätt? | |
|
Håller med, det vore kul med röstningsfunktion. Det är bara att koda en, tar väl ett par dagar att få ihop en vettig... |
|
|
längesen en tråd blev ilsken så snabbt!! =) Diesel-räsern /Rickard Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.