|
|
|
|---|---|
|
Tjena Stod parkerad brevid en Fin R33 Skyline Och en Prelude Vtech för några veckor sen! Och båda Hade Typ GTR vinge på sina bilar! Och E36 coupen har ju liknande drag i karossen som dessa 2 bilar! Så jag undrar ifall det är någon som har bilder på en E35 med sådana vingar! Obs inge alu vinge... utan Sådan som skyline GTR har! Tyckte dom satt fint på deras bilar och kanske sitter den lika smäckert på min?! tacksam för svar Shake That Ass | |
| Jodå, den ser någorlunda vettig ut på en e36 coupé. Har för mig att de kostar en del dock.. | |
|
Har du kollat på Realcar, det är väl inte nån av dom modellerna du menar lr? Tycker att de bilder på R33an GTR har en annan typ av vinge, som verkar göra sig bra på en e36a. Har dock inte hittat nån bild tyvärr. DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Ja, Menar en vinge som ligger an mot bakluckan... som den gör på en skyline! Sen har man en vinge över den delen som ligger mot bakluckan! Inte världens bästa förklaring! Men men... Japp, har kollat hos realcar... Bara skrot vingar där! Prislappen snackar vi inte om nu... utan först o främst var man kan få tag i en sådan vinge! eller bild på hur det ser ut! =) Shake That Ass |
|
|
hmm tror jag vet hur du menar, och har även för mig att jag sett en e36a till salu med sån vinge för ett tag sedan.. Tror du att du kan länka nån bild på en skyline med sådan vinge? så man vet exakt hur den ser ut? =) Har kikat lite på r33 men så många olika vingar. hehe DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Länk Sån här! Länk Tror det är samma vinge fast på olika bilar bara! Shake That Ass |
|
|
Här är några. lite liknande en del jag sett iaf... Länk Länk Länk |
|
|
Tyckte jag såg nån sådan vinge när jag kollade delar säljes... sök på typ E36 lr vinge... ///Henrik |
|
|
hittade den...inlagd 28/10 -05 E36 vinge sökte jag på.. om det var så du hade tänkt dig!? ///Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.