|
|
|
|---|---|
|
Ingen som var på mantorp och såg något kul i helgen? Länk | |
|
kul? nja, men tråkigtd dock, ripper brakade av emd sin e30 turbo film finns här Länk mvh erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Ripper härifrån, m50b25turbo? Satan vad tråkigt...hoppas det är ok med Ripper iaf! vart ju en jävla smäll... Den såg ut att gå riktigt bra innan det tråkiga hände. //Thörn Länk |
|
|
jo det ä'r ripper "härifrån" han klarade sej helt OK har lite värk i nacke o rygg dock motor o drivlina klarade sej, så det va igentligen bara en E30 som blev skrot, o de finns ju rätt många E30 i detta land mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Jag lever och hade nog änglavakt=) Letar redan nya objekt och allt mitt gammla e till salu förmodligen... |
|
|
Kan tillägga att jag körde=) 402m: 13,52 (detta med krock) =) 201m: 7,4 60 fot: 1,64 |
|
|
fasike Ripper :( |
|
|
Det var verkligen otäckt att stå på läktarn att se.Synd på en i övrigt klockren repa..Tror att det blivit en tid under 11.5sek..Skönt att du är okej... hoppas det blir en comeback nästa år.... Stefan... Race to the last drop! |
|
|
jag antar att du tänker montera bur i nästa bil va Ripper? ;) Skönt att höra att du är ok.ruskig krasch det där. |
|
|
Gällande tid vågar jag lova att det blivit en låg 11 kändes i ryggmärgen ungefär som smällen=) Kommer tebax, men tid sätter jag ingen=) Och JA det kommer bli bur i nästa bygge=) |
|
|
Körde du med uppspänd diff? har sett dom där kasten förrut, b.la limmet på blackrace GBG med hårt uppspånd diff eller esabdiff blir det satans svårt att parere. Efter detta funderar jag på att köra med sunkiga 25% ändå... Tjabba//Thörn Länk |
|
|
Har för mig han hade esabdiffat i början av sommaren i varje fall, sen vet jag inte om han lyckades snoka rätt på en lamelldiffad efter det. /Per |
|
|
UPDATE... Vänster drivaxel var/är av!!! möjliga orsaken... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.