|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har hittat en BMW E46 330 cabrio -00. Denna står i tyskland och har en prislapp som är ungefär 30-40000 kronor lägre än motsvarande bilar. Anlednigen till priset är att en skärm blivit bytad, förmodligen p-skada. Denna lagning skulle vara fakmannamässigt gjord. Är det värt att "spara" dessa pengar eller skall jag lägga till pengar och ta en annan som är helt säkert 100%ig? Det är ändå en bil som redan dyr... så 30-40000 är inte mycket i sammanhanget? Fast det är ändå en uppsättning med helfeta värstingfälgar... Någon som kan hjälpa mig? Tack på förhand! Björn Markholm | |
|
Om du har möjlighet att kolla upp bilen och den verkar schysst, varför inte.. Som sagt det räcker ju till en uppsättning fälgar:) //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
323E21terror |
Det är ju inte helt gratis att plcka hem bilar från Tyskland, både resa dit och hem samt andra avgifter tillkommer ju så de 30-40 tusen kommer ju till viss del att ätas upp av dessa kostnader, men iofs rör det sig barao om ca 10000kr men endå samt besväret att hämta hem den även om det är underbart att köra bil och speciellt BMW så tar det ändå tid och tid kostar :-) farten är min drog |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.