|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Höstpris, javisst, men det här är väl ändå lite för billigt... Länk Om den är ok så är det ju bara att slå till! /Christian | |
|
Snart 7 år gammal bil med 10,000 mil på mätaren..... Enligt min mening är det vad dom SKALL kosta. Schnell Schneller Sterlingrau |
|
|
Dorfmeister: Jämför med vad liknande cabbar som Porsche boxter, Honda S2000 kostar så upptäcker du att M-roadstern redan ligger jäkligt bra till i pris med tanke på vad du får. Zig: Priset är lite väl lågt men han kanske behöver bli av med den fort? Ring honom o fråga varför han säljer 30.000-50.000 billigare än alla andra och begär att han utför ett BMW konditionstest innan du kommer o tittar på den. |
|
|
Håller nog med Dorfmeister. Har länge varit förvånad över hur 97-98 med över 10' mil kan ligga kring och över 200'. Visst är det som många säger "mycket sportbil för pengarna" men dom borde börja trilla ner lite i pris och nu när hösten är här och man behöver sälja snabbt så är nog 155' ett pris som leder till en hyffsat snabb affär om bilen är ok. ___ //Ulf |
|
|
Billigaste M-roadster på mobile.de ligger på EUR 15.950 och då står den i Holland, med tyskt brief. Vad det innebär får sedan var och en räkna ut själv. OM bilen är sjysst så är 155k ett MYCKET bra pris. |
|
|
Billigaste M-roadster på mobile.de ligger på EUR 15.950 och då står den i Holland, med tyskt brief. Vad det innebär får sedan var och en räkna ut själv. OM bilen är sjysst så är 155k ett MYCKET bra pris. |
|
|
Jag tyckte att M roadstern var oslagbart prisvärd när jag köpte min för snart 4 år sen, för nästan DUBBLA det priset.... Sportbilar kostar alltid mkt mer än "motsvarande" "vanliga" bilar. Kolla ex Miata-90. Ligger runt 50000:- med typ 18000 mil på mätarn. En 323 i samma skick och miltal kostar runt 5-10000:-.... |
|
| Man blir sugen på att ringa honom och pressa fram lite information om bilen. | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
men saknar den inte AC? då måste väl de som alla andra bilar vara mycket svårsålda. bilen kan mycket väl vara ärlig om säljaren behöver bli av med bilen fort. jag har tex en kompis som ska få barn, och måste bli av med sin M3 snarast. då blir den billig! jag skulle köpa den själv om jag inte hade vetat hur han kör med sina bilar.... min poäng är att det naturligtvis kan finnas "klipp" bland bilar som har varit i Sverige i något år. däremot går det aldrig att göra klipp bland nyimport, vilket många i strid mot sunt förnuft tror. mvh Johan |
| Den där bilen har ju iaf varit i sverige i ett år. Bättre än en helt nyimporterad iaf men men.. | |
|
Zig: jo den var billig men kolla somagt utrustningen det finns många som är helt rena. 4 hjul och en ratt. Väldigt poppis i tyskland så men i schweden vill man ha mer. Mvh PG |
|
|
Bilar med 320hk & som gör 0-100 på 5,4 sek utan antispinn kostar sällan under 200k Z MMM Coupe |
|
|
Om den där bilen är i sitt riktiga skick som den ska va då får ja Gratulera för då är det den billigaste Z3 M jag hittils skådat i detta avlånga land! Ja är övertygad om att det säkert är små fel på den att om du köper den är du säkert upp i 180 Lök endå om du ska ha den i tipp topp! Jag kan ha fel men säljar man den bilen till det priset då är den inte som den ska eller så är säljaren VÄLDIGT rik och har råd att slösa pengar! Nått a dom lär det ju va! M.E |
|
|
mAnGe-9 ...eller så är det så att den "säljes pga. tillökning". Kottar kostar har jag hört. Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
| Vad skall man med AC på en sådan bil? Men å andra sidan så har jag alltid undrat vad man skall ha kortbyxor till i april. | |
|
PowerMac: jag har använt min AC 3 ggr i sommar ;). Mest fuktiga kvällar/morgnar för att få bort imman från rutan. Annars håller jag med, AC på cabbar är överflödigt och definitivt något man kan klara sig utan. Dock tror jag personligen inte att det är just avsaknad av utrustning som gör att priset är så lågt.. |
|
|
PowerMac: jag har använt min AC 3 ggr i sommar ;). Mest fuktiga kvällar/morgnar för att få bort imman från rutan. Annars håller jag med, AC på cabbar är överflödigt och definitivt något man kan klara sig utan. Dock tror jag personligen inte att det är just avsaknad av utrustning som gör att priset är så lågt.. |
|
|
Vi har AC på familjens M-roadster och jag tycker det är skönt. Varma sommardagar när man kör i sthlm med mycket köer och annat som stoppar upp är det skönt. Även för att få bort imma m.m. är det bra. ACn är inget jag skulle vilja vara utan även om det skulle gå. Sen tror jag det är ett stort plus vid framtida försäljning. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Andersson_CSI: AC fungerar ju inget vidare om man kör nercabbat, vilket man oftast gör de varma sommardagarna :) |
|
| Tidigt i somras cirkulerade en svart M-roadster på blocket för 175.000:-. Den bilen hade några varit och tittat på och dömt ut. Kan det här vara samma bil? | |
|
Highway Star: Självklart kör man nercabbat dom varma dagarna. Vi kör fortfarande nercabbat.:) Men även om det värmer på bra så tycker jag att det lilla fläktandet med kyld luft som blir gör en hel del för mitt välbefinnande. Det blir inte tal om några 19,5 grader i bilen men som sagt lite fläktande som jag uppskattar. Sen är det nog lite mer kökörning och stillastående i stockholmstrafiken än i linköpingstrafiken.:( /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.