|
|
|
|---|---|
|
Den här syns i backspegeln. Är det Arizonasun från BMW Individual? Länk | |
| Det både ser ut som och står Phoenixgul i annonsen. :) Läcker som tusan är den iaf! | |
| Förlåt, tittade inte riktigt noga. Phönixgelb ska det vara, men påminner om Arizonasun, kanske något ljusare. | |
|
Phoenixgul (Phönix gelb/Phoenix yellow) heter denna färg. Fanns standard på M3 E46 och som Individual på M5 E39. ___ //Ulf |
|
|
Med tanke på att Phoenix ligger i Arizona så kanske färgerna är lika ;) ___ //Ulf |
|
|
Hej! Den bilen är ganska speciell. För något år sedan så hade samma handlare ute den för 44.500 EURO. De har släppt lite på priset! //Schnitzer |
|
|
Senast bilen nämdes, så skrev jag att den varit med som reportagebil i Tyska Auto Motor und Sport när dom hade M5 E39 begspecial tidigare i år, dock är den svårsåld, mer troligt på grund avsaknad av navigator än att folk har svårt för färgen, det rullar även en M-Paketad vanlig E39 Sedan i den färgen i Stockholm, en trevligare syn än vad jag först trodde, nu vore det ännu roligare att få se en Dakargelb II M5 E39 eller E39:an med M-Paket;) Nu när jag missade att se den Neongröna 540iM E34 6vxl, dock kompenserade den gula Enzon, det något;) Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.