|
|
|
|---|---|
|
Ser på annonssidorna att där är en 2,8 coupé med M-kaross? Vad är detta? Träffade en kille häromveckan som hade en 3.0 coupé som såg ungefär likadan ut som bilen ovan (och min bil som är en 2,8) och han påstod att det var en m och att den hade 3oo något hästar... han kan väl inte ha rätt? det var ju en vanlig kaross med nummerplåten bak på kofångaren och vanliga hjälar mm mm. Är folk helt yra om sina bilar eller har jag noll koll? En gång BMW - aldrig mer BMW. | |
Hawar |
Det är otroligt många som är yra om sina bilar, som saknar totalt koll. Skriver upp saker som inte finns m m.. |
|
Tackar för svaret. Ibland önskar man dock att det var man själv så hade fel och övriga som hade rätt... En gång BMW - aldrig mer BMW. |
|
|
Jag misstänker att det är denna du menar? Länk Alla Z3 coupé har samma grundkaross. Har sett många annonser för sexcylindriga Z3 roadster där ägarna trycker på att bilen minsann har M-kaross just för att bakskärmarna är av samma breda typ som på Z3M. De tänker inte på att SAMTLIGA sexcylindriga Z3or fram till 04/99 har dessa... M:et måste vara den mest missbrukade bokstaven i bilvärlden, man ser den i alla möjliga och omöjliga sammanhang :/ /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Så M-optik på en Z3C 2,8 innebär ingenting? Hur är det med stolar, ratt, chassi och fälgar, har det funnits nåt M-paket till Z3C? |
|
|
Både ja och nej. Förste ägaren kan ha gjort en individualbeställning och fått stötfångare etc. från Z3MC monterat på fabrik, eller monterat det i efterhand... Maxey här på forumet hade det på sin bil, se här Länk (tredje bilen uppifrån). Alla Z3 Coupé har för övrigt M-ratt och sportstolar som standard. Något särskilt M-paket fanns såvitt jag vet inte. /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.