AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.046

Vilken Z3M var det ja gasa mot på väg hem från Eskilstuna racet?

mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
Någon här som jag gasa mot påväg hem från Eskilstuna racet nu i söndags den 25/9 ?? var en svart Z3 M roadster! Din bil går bra=) skönt ljud i den vad har du för avgasystem på den? fan va den lät! Tyvär börjar min koppling ge vika slirar ibland =( så var lite svårt å haka på ibland men de va jämt där ett tag men var lite tajt väg hehe! Men kommer snart en ny sinter i den! FAAAN va gött det var att du PISKA PORCHEN på racet kan säga att ja stod på vallen där å gjorde vågen hehe=) KLOCKRENT!

M.E
Li
38
Lindebrink
E30 Alpina B6 3,5 Kompressor Touring -89
mAnGe-9:vad har du för färg på din bil?verkade finnas en himla massa z3or däruppe tyckte jag.
(det är jag som har det röda e30 skåpet som var med och körde)

//johan
Min gissning är att du körde mot m3-johan, han finns här på forumet.

/Anton
mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
Lindebrink!

Jag har en Estorile blå Roadster men var inte med å körde!
Vadå? fanns det många z3 där? jag såg bara 2st Z3 m roadster! å det var min egen och den svarta som va me på racet å körde som ja raca lite med påvägen hem! såg en svart z4 men ingen mer z3!
Aha du som hade den röda bmw kombin me luftfiltret lite utanför huven? =)
Den gick riktigt bra den med=) men din är ju trimmad he he

M.E
Li
38
Lindebrink
mAnGe-9:okej,såg en blå tror jag,reg nr.börjandes med S,kan det stämma?

okej,jag tyckte jag såg z3or överallt ja=)men det var så jäkla mycke bilar och titta på så...eftersom jag inte är därifrån heller så vart det lite snurrigt=)

japp det är min ja(har luftfiltret så mest för att dryga med folk)

tackar,jo den är ju lite smått vässad....annan kam och öppet filter....=)

mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
Lindebrink:

Jo den börjar med S =) så det stämmer!
he he nä ja såg då som sagt bara min och 1 till som va me å körde M roadstern växer trots allt inte på träd! ska du dit nesta gång då? blir sista gången då inför vintern sägs det.

M.E
Li
38
Lindebrink
okej,då var det din jag såg då!

jo jag tänkte jag skulle åka upp och köra nästa gång ja,var bra arrangerat tyckte jag!

hoppas det blir relativt snart, för snart får man ju fan slå på en sökarlykta på bilen så man hinner se eventuella isbjörnar på banan=)

ska inte du va med o köra?
mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
Lindebrink:
haha det är sant är ju bra mörkt nu =(
Nej som sagt min koppling tar inge vidare så det är inte särskilt skoj då=(
Kommer ny sinter i till våren orginal är ju bara skit!
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Min koppling håller då fint trots att bilen gått 6.500 mil. IOFS är jag inte så mycket för tok-körning av bilen och det hoppas jag att tidigare ägare av bilen inte heller varit.
mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
Highway Star.

Vilken tur för dig då! jag tok kör ALLDRIG bilen heller!
har köpt den nyligen! dessutom behöver man inte tok köra bilen för att
slita ut kopplingen räcker med att det är mycket slir på den fel person bakom ratten helt enkelt! Eftersom du inte haft bilen sen den vart ny hur kan du då veta att din koppling alldrig är bytt?
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
mAnGe-9:
Vet att du nyligen köpt din och att felet inte är ditt och det påstod jag aldrig heller :). Nje säker på om den är bytt kan man ju aldrig vara eftersom jag inte är enda ägare på bilen, men OM jag hade bytt kopplingen som tidigare ägare skulle jag spara tillhörande kvitto.
mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
Byter inte till sinter bara för å tok köra me bilen! ja gör det för att ja tycker orginal är för klen och gillar när det hugger i direkt! Jag är SJUUKT rädd om min bil! så rädd om den att ja inte ens åker i den till jobbet å när den är hemma står den under ett orginal skynke oftast! det är därför den ser ut som NY också!
Så ni var på ESO.
Missa tyvärr, men surfa in på gasa.mer.nu och kika in lite bilder från dagen!

// Pantzare
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.