|
|
|
|---|---|
|
Auto Power Bilförsäljning - Partille. Göteborg Telefon: 031 - 44 12 00 Fax: 031 - 445858 E-post: info@auto-power.se Länk Jag har några förslag! Bayerische-Power.se BayerischeMpower.se BayerischMW.se Åtminstone någonting som får en och tänka på BMW! Autopower, som sagt låter som en bilfirma och värst av allt det finns en bilfirma som heter så nu som ni ser! Vad tycker ni? ------ Länk Länk | |
kilroy |
På vilket sätt är namnfrågan ett problem? Mvh kilroy |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tycker bilförsäljaren ska byta namn istället ///MVH Hasso Länk |
|
Hur gammal är bilförsäljaren tro? /Micke |
|
| Tror inte ytterligare ett namnbyte skulle vara speciellt bra. | |
|
Det som borde ändras är titeln på sidan: "Diskussionsforum för BMW intresserade". Särskrivning så det står härliga till! Wilhelm Svenselius |
|
|
Namndebatten hade vi väl ändå för ett par år sen...? Känns LITE dumt att ändra namn nu när Autopower är lika inarbetat som BMWPower var på sin tid. Dessutom, om ett namnbyte skulle göras så ska det göras till något som folk kan komma ihåg och framförallt stava till. Därmed är Bayerische och varianter på detta ord tämligen uteslutet. |
|
|
Exakt! Varför byta? Bimmerpower låter förvisso kul ;) |
|
|
Att lobba för ett nytt namn nu känns lite som att forsätta kämpa för att öresundsbron inte skall byggas. namnbytet är gjort och vi har väl vant oss vid Autopower, visst var det lite tungt i början men det tog inte lång tid innan man vande sig, för mig känns det naturligt nu. Tycker jag då alltså.. Viktor: Bimmerpower är lite mina domäner så det ger vi tusan i ; ) Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
W2k// Särskrivning? Var? ------ Länk Länk |
|
|
Jag undrar om inte Autopower kan stämma bilfirman som stulit namnet! ------ Länk Länk |
|
|
Grodan: Titelraden på t ex Länk var det jag syftade på. Wilhelm Svenselius |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.