|
|
|
|---|---|
|
Tjenare skall importera en bil inom en kort tid pengarna ligger framme och väntar på att investeras. Skall importera en e39 men undrar vilken modell man skall satsa på. Om man jämför prestanda, ekonomi osv. Har hittat en 528i (individual)=står för?? Men tvekar angående prestandan i bilen går den mycket sämre än tex 530??? | |
|
530i är "bäst" allround, köpt dock med Svensk spec; xenon, klimaautomatik, multiratt, värmesitsar, DSC skulle jag heller inte vilja vara utan. Individual kan vara allt från en lite speciell färg, till hela programmet med udda tillbehör. Mvh Stephan |
|
|
Helt beroende på vad du är villig hosta upp ekonomiskt. 528 skulle jag inte rekomendera av anledningen att faceliften kom -01 och 528 bara tillverkades till-00. En bil utan facelift ser gammal ut enligt min mening. Vill du ha en med riktigt bra krut är det självklart 540 som gäller men jag kanske inte är rätt man att fråga då du själv ser vad jag kör. Mitt tips är att prova både 530,535 och 540 för att själv bilda dig en uppfattning. Tycker dock absolut att du ska ha ett M-paket då det gör bilen otroligt mycket snyggare samt lättare att sälja när den dagen kommer. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.