|
|
|
|---|---|
|
skulle behöva ha tag i en styrbox till en 745-85:a. nån som vet var man kan hitta? BMW ville ha nästan 10 000:- för den, på bildelsbasen fanns det inte nån å här verkar det oxå vara dåligt... ska det vara så svårt att få tag på!? | |
|
Skrotarna tror jag skickar in trasiga boxar till firmor som reparerar de, kanske går att luska lite i det via någon skrot och få namnet på en sådan firma? Det är ju säker bara något skit komponent för 10 kr som är paj, med en testbänk och ett elschema över boxen är det troligen rätt simpelt att fixa. Troligen är det inte så många som har det bara... //Magnus |
|
|
Hej! Försök med denna firma i England, Jag fick problem med min styrbox och hittade den här firman :BMW Spares, Tel: 0044 1233 713 447. Tydligen reparera dom styrboxar eller har något utbytessystem. Det är ett par år sedan men det kan vara värt ett försök. |
|
|
har snackat med några skrotar och dom har överhuvudtaget ingen funktionskoll på boxarna. man vet alltså inte om man köper en trasig box från skroten och man måste kunna bevisa att den är paj för att få lämna tillbaka den. å det är faktiskt inte så lätt att bevisa att den är det... ska kolla med den här firman i england å se om dom har nåt. |
|
|
Testa att ringa karstorp i norrköping, där köpte jag nyligen en trasig box för andra syften och de påstod sig sälja trasiga boxar till nån firma. Men det kanske bara var snack för att kunna motivera priset på 75 kr? //Magnus |
|
|
Länk Länk Mvh |
|
| tackar för alla tips! fick tag på en snubbe nere i skåne som hade en box så nu ska man bara testa å se hur det funkar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.